  • 11. Data: 2005-01-27 20:48:42
    Temat: Re: Zaświadczenie o zarobkach-sprawdzanie przez Banki
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    > Dobrze? Czlowieku, nie wyobrazam sobie wizytacji w moim miejscu pracy.
    > Obciach jak 150. Nie chodzi o ODO ale o sam fakt.

    Dlaczego ? A czy wystawianie zaswiadczenia o zarobkach tez jest obciachem ?
    Przeciez bank ma prawo zweryfikowac papierek ktory mu przedstawilas a
    kadrowa za cos w koncu bierze pieniadze. Ja wolalbym, zeby moj bank bardzo
    dokladnie weryfikowal kazdego potencjalnego kredytobiorce.

    pzdr
    wkg

  • 12. Data: 2005-01-27 21:02:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 27 Jan 2005 15:45:33 +0100, "PrzemB"

    >Potwierdzenie wystawienia zaświadczenia ?

    Przekazanie informacji nie wiadomo komu.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/kropek/

  • 13. Data: 2005-01-27 21:03:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 27 Jan 2005 08:45:01 -0600, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:

    >Niekoniecznie. Firmy wiedzą co robią.

    Koniecznie. Firma nie wie kto dzwoni.

    >Firma pyta czy pan Szef potwierdza, że wystawił zaświadczenie takie to a
    >takie dla p. Kowalskiego, na którym jest wpisana kwota taka i taka.
    >I gdyby szef tego nie potwierdził, to po pierwsze sam bym go spuścił na
    >drzewo, po drugie złożył doniesienie do prokuratury, że w takim razie
    >ktoś sfałszował podpis szefa, skoro on go nie potwierdza.

    Pytanie za 100 punktów - komu szef udziela owej informacji?

  • 14. Data: 2005-01-27 21:24:16
    Od: Ziemowit <n...@p...adr>

> [...]
    > kadrowa za cos w koncu bierze pieniadze. Ja wolalbym, zeby moj bank bardzo
    > dokladnie weryfikowal kazdego potencjalnego kredytobiorce.
    Nie, wystawianie, potwierdzanie telefoniczne itp - luzik. Rozumiem i
    akceptuje, ale nigdy nie zaakceptuje jakiegos "wizytatora" ktory
    przychodzi zobaczyc moje miejsce pracy. Nie zapytac czy tu pracuje, ale
    cytuje "wizytowac stanowisko na ktorym pracuje".
    --
    Greetings
    Ziemowit Skowronski

  • 15. Data: 2005-01-27 21:25:33
    Od: Ziemowit <n...@p...adr>

    > inni mogą mieć gorszą pracę od Twojej:
    > http://www.bruner.net/blog/archives/012805.shtml
    > bez obciachu, brachu, yo!
    Nie o prace i stanowisko mi chodzi, ale o sam fakt jego wizytacji. Praca
    jaka jest taka jest i ten kto madry na nia nie narzeka (w dizsiejszych
    czasach). Obciachem jest dla mnie "komisja" wchodzaca do pokoju zobaczyc
    jak wyglada moje biurko.

  • 16. Data: 2005-01-28 07:09:11
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał w
    wiadomości news:amliv0pf6t6n4qbfh0ucohrvb33jcf175f@4ax.com...
    > On Thu, 27 Jan 2005 15:45:33 +0100, "PrzemB"

    > Przekazanie informacji nie wiadomo komu.

    Ale pleciesz androny...

    Jakich informacji?? "Tak podpisalem takie zaswiadczenie" - czy tu cos
    podpada pod ODO? Chyba paranoikowi...;-)

    Wiadomo komu - temu, kto trzyma w reku zaswiadczenie, podpisane przez szefa
    w celu zaniesienia do konkretnego banku. Umiesz z tego wydedukowac kto sie
    pyta?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 17. Data: 2005-01-28 07:11:08
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Ziemowit" <n...@p...adr> napisał w wiadomości
> [...]
    > jaka jest taka jest i ten kto madry na nia nie narzeka (w dizsiejszych
    > czasach). Obciachem jest dla mnie "komisja" wchodzaca do pokoju zobaczyc

    Musiales im niezly kit wcisnac ("jestem dyrektorem firmy/oddzialu"...;-)) ze
    az nie uwierzyli bez sprawdzenia...
    Wchodza, a ty przy biurku w ciemnej klitce pod schodami...
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 18. Data: 2005-01-28 07:19:35
    Od: Ziemowit <n...@p...adr>

    > Musiales im niezly kit wcisnac ("jestem dyrektorem firmy/oddzialu"...;-)) ze
    > az nie uwierzyli bez sprawdzenia...
    > Wchodza, a ty przy biurku w ciemnej klitce pod schodami...
    > ;-)
    Hihi, wlasnie co ciekawe, nie. Pracuje w duzej firmie i nie mam zadnego
    wplywu na to co jest na zaswiadczeniu (nie da sie "poprosic" aby bylo
    wiecej itp). Faktem jest ze mam jakies tam przeboje z przeszlosci, ktore
    w rejestrach BIK widac, ale to nie jest imho powod do takiego czegos.
    Jak sobie wyobraze kolesi dzwoniacych na bramie "my do pana
    skowronskiego, zobaczyc jego biurko". Geeez, po paru godzinach pareset
    ludzi z firmy pewnie by mialo beke.

  • 19. Data: 2005-01-28 09:15:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Fri, 28 Jan 2005 08:09:11 +0100, "Slawek Kos"
    <s...@p...gazeta.pl> wrote:

    >Ale pleciesz androny...
    >
    >Jakich informacji?? "Tak podpisalem takie zaswiadczenie" - czy tu cos
    >podpada pod ODO? Chyba paranoikowi...;-)

    Informujesz, że:
    1. Dana osoba jest, bądź nie jest pracownikiem firmy
    2. Dana osoba stara się o kredyt

    >Wiadomo komu - temu, kto trzyma w reku zaswiadczenie, podpisane przez szefa
    >w celu zaniesienia do konkretnego banku. Umiesz z tego wydedukowac kto sie
    >pyta?

    A wiesz kto dzwoni?
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/

  • 20. Data: 2005-01-28 09:31:08
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał w
    wiadomości news:vg0kv0lhb1qtv46ktif89c6l8bu5nt8gfi@4ax.com...

    > Informujesz, że:

    Nie informujesz bo oni te informacje MAJA na pismie/zaswiadczeniu
    I maja ja legalnie bo pracownik sam im ja dostarczyl dobrowolnie.

    Widze, ze nie umiesz wydedukowac...
    ;-)

    --
    Pozdrowienia