  • Data: 2018-02-15 16:36:40
    Temat: Re: Zamknięcie konta w BGŻOptima
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> szukaj wiadomości tego autora

    On 15.02.2018 11:19, Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    test bez zmiany numeru konta. Przelew z konta wyjdzie - jeśli warunkiem koniecznym
    zamknięcia jest stan zerowy - a jak później wróci, to trafi na konto techniczne.
    sprawdzają skuteczność dojścia przelewu "czyszczącego" ;>
    > Nie ma to jak dobra zabawa z bankami. Ciekawe, jak sobie z tym poradzą. Na 90%
    obstawiam wysyłanie listów z wezwaniem do placówki (bo zaproszeniem ciężko to nazwać
    ;).

    Uśmiejesz się, ale na infolinii, po konsultacji z działem technicznym,
    nakazali mi złożenie fałszywego oświadczenia, a jak przyjdzie storno to
    się będą kontaktować :)

    JaceK