  • 11. Data: 2002-01-09 11:45:01
    Temat: Re: Wyższość mBanku nad Intelligo (lub odwrotnie)
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <k...@w...pl>

    Użytkownik "Robert K. (Beer)" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3c3be989@news.vogel.pl...
    > Witam
    > mBank ? Czy Intelligo ?
    > W którym banku polecicie założyć RORa ?

    zaloz oba ! i zobacz (duzo by pisac)

  • 12. Data: 2002-01-09 11:56:53
    Od: "Robert K. \(Beer\)" <b...@p...onet.pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał:

    > Jedna uwaga - nie oczekuj ze ktorys z tych bankow bedzie Twojim
    > podstawowym, mozna o obu powiedziec ze sa doskonalym uzupelnieniem
    > normalnego marmurka.

    O! A tu mnie ciut schłodziłeś, bo właśnie myślałem, że będzie 'jedynym'.
    Chciałem po prostu zrezygnować z dotychczasowego konta i założyć nowe
    "internetowe".
    Z czego wzięł się Twoje stwierdzenie ? Dlaczego nie może być jedynym,
    podstawowym kontem ?

  • 13. Data: 2002-01-09 12:08:19
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <k...@w...pl>

    > Z czego wzięł się Twoje stwierdzenie ? Dlaczego nie może być jedynym,
    > podstawowym kontem ?

    sprzedales swoj stary woz i masz juz nagrany super bolid - BMW :) na
    inteligo czy mbanku masz 100000zl ;o) i jak to wyplacic jak sa ograniczenia
    rozne co do wyplaty (1000zl w mabnku = nie wiem czy da sie zmienic ?) to
    robisz przelewik do marmurka i tam wyplcasz ALL :) chocby po to. Kredytu tez
    afaik nie daja a marmurki tak.

    aha - inteligo ma jeszcze jeden plus co sobie przypomnialem - mozesz dac
    wlasny pin a mbank ci nadaje go i nie mozna afaik zmienic :( wiec jak kots
    podgladnie czy cos... sam wiesz.

  • 14. Data: 2002-01-09 12:42:35
    Od: "Robert K. \(Beer\)" <b...@p...onet.pl>

    ". : : Krzysztof : : ." <k...@w...pl> napisał:
> [...]
    > wlasny pin a mbank ci nadaje go i nie mozna afaik zmienic :( wiec jak kots

    Dzięki stokrotne !
    Już byłem w niemal 100% zdecydowany na założenie konta w którymś z banków
    (raczej skłaniałem się do mBanku) ale po tym, com usłyszał (zobaczył ;-))
    to ... chyba dam sobie spokój.

    Dzięki !
    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2002-01-09 12:59:43
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    > Już byłem w niemal 100% zdecydowany na założenie konta w którymś z banków
    > (raczej skłaniałem się do mBanku) ale po tym, com usłyszał (zobaczył ;-))
    > to ... chyba dam sobie spokój.

    A widzisz?
    Mówiłem, że nie ma co ryzykować. Marmurki są dużo lepsze. 0,- zł to kupa
    forsy za prowadzenie i założenie rachunku.

    (Sluchajcie, jak pogonimy wszystkich chętnych do założenia konta w
    e-bankach, to nie będzie wreszcie problemów z logowaniem. Niech stoją w
    kolejkach i nie zapychają nadmiernie obciążonej sieci.)
    :-PP
    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

  • 16. Data: 2002-01-09 13:09:32
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 09, 2002 at 01:42:35PM +0100, Robert K. (Beer) wrote:

> [...]

    To zastrzegam karte albo ja gubie.

    A poza tym uzywam tak, aby nikt nie podejrzal.

    Wiem jakie sobie wymysle haslo, tam gdzie moge wymyslic, dlatego wole
    aby ktos za mnie to zrobil. Bedzie bardziej random.

> [...]
    > (raczej skłaniałem się do mBanku) ale po tym, com usłyszał (zobaczył ;-))

    Jak ktos juz napisal - slusznie, oszczedzaj te 0 zl. I pamietaj jak
    ktos ise Ciebie zapyta to odradzic mbank/inteligo/vw - bo jako jedyne
    sie nie nadaje.

    Zdaj sobie sprawe ze banki tak robia swoje produkty aby jedynymi
    rzeczami kusic, a na drugich Cie skubac. Przyklady:

    . tanie przelewy w wbk - tanie, ale zdejmuja od razu z kontaa wysylaja
    dzien pozniej, procenty ida do kieszenie banku
    . marmurki - masz duzo oddzialow, ale za to niskie procenty, banki
    jakos musza sobie odbic koszty
    . inteligo (zaraz mnie skrzycza) - nie placisz za prowadzenie, ale za
    inne operacje to czesto duzo wiecej niz w innych bankach (nie, nie
    mysle o mbanku)
    . karty kredytowe citi - masz limit jakis_tam, ale jak go probujesz
    przekroczyc to bank daje ci zgode - i juz frycowego ma 49zl.

    i tak dalej i tak dalej. W przypadku mbanku pewnie mozna tez cos
    wymienic, ale ze korzystam tylko z przelewow to nie umiem ;-)

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-01-09 13:13:30
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

> [...]
    >(raczej skłaniałem się do mBanku) ale po tym, com usłyszał (zobaczył ;-))

    Eee tam, dales sie nabrac. Wiele osob korzysta z bankow internetowych jako
    glownych, a konto w marmurku sie zachowuje tylko do wyplacania wiekszej ilosci
    gotowki. Oczywiscie konto w marmurku tez wiekszosc osob wybralo sobie w takiej
    sytuacji bezplatne (przynajmniej jesli chodzi o prowadzenie).

    >Dzięki !

    A owszem teraz mi mozesz podziekowac za wyprowadzenie z bledu. :)

    ak

  • 18. Data: 2002-01-09 13:14:31
    Od: Rafal Podeszwa <p...@t...chem.uw.edu.pl>

    "Robert K. (Beer)" wrote:

> [...]
    > (raczej skłaniałem się do mBanku) ale po tym, com usłyszał (zobaczył ;-))

    No co Ty. Zaloz, nawet oba. Zobacz, czy Ci to odpowiada i tyle. A jesli
    ktos nie potrzebuje operacji na duzej gotowce ani kredytow to ebank
    wystarczy, nie trzeba marmurka.

    Pozdrawiam

    Rafal

  • 19. Data: 2002-01-09 14:20:55
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

> [...]
    > e-bankach, to nie będzie wreszcie problemów z logowaniem. Niech stoją w
    > kolejkach i nie zapychają nadmiernie obciążonej sieci.)

    Niestety ten kij ma 2 końce. Jeżeli e-banki nie zdobędą dostatecznej ilości
    klientów to po paru latach stwierdzą, że działalność jest nieopłacalna i
    zamkną e-podwoje, jak to zrobił e-First (czy jak mu tam).

    Rafał

  • 20. Data: 2002-01-09 15:36:15
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > < ciach reszta bzdur>

    kolega "Jan" jest nie za uprzejmy dla nowych kolegow !. ja polecam mBan jest
    troche tanszy a poza tym mam do niego jakis sentyment...