  • 1. Data: 2002-01-09 06:52:08
    Temat: Konto walutowe
    Od: "Avenger" <a...@g...pl>

    Jakie jest najlepsze na rynku konto walutowe? Wazne sa rowniez niskie oplaty
    za prowadzenie konta, oraz dostep do konta przez internet.
    Co jest bardziej oplacalne - trzymac zlotowki (Inteligo) czy zamienic
    wszystko na euro (zakladajac jego wzrost wartosci)

    Robert

  • 2. Data: 2002-01-09 08:00:13
    Temat: Re: Konto walutowe
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Co jest bardziej oplacalne - trzymac zlotowki (Inteligo) czy zamienic
    > wszystko na euro (zakladajac jego wzrost wartosci)

    Nie wiem czy nasze prawo dewizowe pozwoli na robienie cos w polskim banku na
    takim koncie poza podgladam... W WBKu - za darmo robia subkonto walutowe -
    masz podglad i tak dalej - ale kupno muisz robic w oddziale - nie da sie z
    jednego na drugi przelac kasy...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-09 09:07:09
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    AMRA <a...@a...com> wrote:

> [...]
    > masz podglad i tak dalej - ale kupno muisz robic w oddziale - nie da sie z

    W handlobanku mogles 40 razy dzienie przelewac z waluty na zlotowki i na
    odwrot przez interek. Ehhhh bylo minelo

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/

  • 4. Data: 2002-01-09 09:28:34
    Od: Marcin Radziewicz <r...@m...szczecin.pl>

    AMRA wrote:

> [...]
    > masz podglad i tak dalej - ale kupno muisz robic w oddziale - nie da sie z

    Citi pozwala na tego typu operacje.

    pozdrowienia

    mailto:M...@m...szczecin.pl UIN:48953905 --
    Akademickie Centrum Informatyki (ACI) Szczecin --
    ---Tłum ma dużo głów, ale z reguły nie ma mózgu.----------

  • 5. Data: 2002-01-09 09:40:17
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > W handlobanku mogles 40 razy dzienie przelewac z waluty na zlotowki i na
    > odwrot przez interek. Ehhhh bylo minelo

    Jeeeezu, naprawde??? i juz nie ma czegos takiego?? W zadnym innym banku?

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 6. Data: 2002-01-14 17:06:58
    Od: "B.K." <b...@b...gnet666.pl>

    "ROBBO" <r...@r...si.ec.pl> wrote in message

    > W handlobanku mogles 40 razy dzienie przelewac z waluty na zlotowki i na
    > odwrot przez interek. Ehhhh bylo minelo

    W Citi dalej jest... no moze nie 40 razy ;-))

    Pozdro

    B.K.
    remove 666 from my address - usun 666 z mojego adresu