  • 31. Data: 2002-01-10 12:12:29
    Temat: Re: Wyższość mBanku nad Intelligo (lub odwrotnie)
    Od: Laik <...@b...pl>

    Cześć "Robert" <m...@k...wp.pl>.
    W wiadomości z Wed, 9 Jan 2002 17:42:14 +0100 przeczytalem:

    >"Jan Werbiński" <j...@h...com> (news:a1hpn1$r6b$1@news.tpi.pl):
    >kosztuje.
    >
    >Masz trochę racji,

    troche racji?! totalny ROTFL! :))
    mniejsza o poziom merytoryczny z punktu widzenia pytajacego, ale dawno
    sie tu tak nie usmialem.
    zeby nie byc calkiem OT - wybralem mBank i chwale sobie oczekujac na
    eKarte. :)
    --
    pozdrawiam
    Laik

  • 32. Data: 2002-01-11 08:02:26
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Jan 2002 10:47:45 +0100, "Rafal Rajczuk"
    <r...@S...onet.pl> wrote:

    >i Inteligo == Bankgesellschaft Berlin POLSKA

    Łał! Berlin POLSKA... Niesamowite. Kiedyś było Warszawa III Rzesza...
    A teraz mamy Berlin Polska :-)
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 33. Data: 2002-01-11 14:35:12
    Od: "gryz0N" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com> napisał w wiadomości

    > Nie, ale tyle naliczyłem. Jak policzyłem dokładniej to nawet 5. Mam na
    myśli
    > bezpłatne założenie i prowadzenie.

    a jakie to sa poza Inteligo i mBankiem jesli mozna wiedziec ?

    --
    pozdr.
    gryz0N

  • 34. Data: 2002-01-11 16:36:06
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    > a jakie to sa poza Inteligo i mBankiem jesli mozna wiedziec ?

    Całkowicie bezpłatne prowadzenie i założenie:
    mBank, Inteligo, LGnet, Lukas, bossa.
    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

  • 35. Data: 2002-01-12 16:21:45
    Temat: Re: Wyższo?ć mBanku nad Intelligo (lub odwrotnie)
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 11 Jan 2002 17:36:06 +0100, "Jan Werbiński"
    <j...@h...com> wrote:

    >Całkowicie bezpłatne prowadzenie i założenie:
    >mBank, Inteligo, LGnet, Lukas, bossa.

    bossa to chyba nie konto bankowe :)
    bezplatne prowadzenie i zalozenie ma tez VWBD (ale inet platny)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 36. Data: 2002-01-12 16:23:56
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 9 Jan 2002 09:48:46 +0100, "Przemek" <w...@d...ids.pl>
    wrote:

    >Nier wiem ile pieter ma siedziba mBanku ale Intelligo jest sporawe

    LOL. Fajne kryterium
    Siedziba mBanku (i Multibanku) ma "tylko" 3 pietra i wsciekle
    pomaranczowy kolor :-)

  • 37. Data: 2002-01-12 19:09:41
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    > bossa to chyba nie konto bankowe :)
    > bezplatne prowadzenie i zalozenie ma tez VWBD (ale inet platny)

    No to razem jest sześć bezpłatnych. Na ostatnim miejscu VW, z tego co
    widziałem w ich ofercie to nie oferują nic szczególnego.
    bossa to też rodzaj konta bankowego, bezpłatne przelewy, daje najwyższe
    oprocentowanie, nie gwarantuje jednak + czy -
    :-)