  • 1. Data: 2002-01-08 23:23:17
    Temat: Co to za bank?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    dostałem ostatnio informację o zmianie numeru bankowego mojej
    kablówki. Numer podali taki: 16001071-8032000000117957 i mBank
    rozpoznaje to jako ,,Fortis Bank Polska S.A. FBPL F./Poznań'',
    natomiast sama kablówka napisała na przelewie ,,Fortis Bank Polska
    S.A. o/Warszawa''. Czy możecie mi to wytłumaczyć? Czy moja kasa
    dojdzie do kablówki czy zaginie w sinej dali?
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-01-09 05:19:05
    Temat: Re: Co to za bank?
    Od: r...@w...pl (Roman k.)

    From: "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > S.A. o/Warszawa''. Czy możecie mi to wytłumaczyć? Czy moja kasa
    > dojdzie do kablówki czy zaginie w sinej dali?

    Inteligo rozpoznaje 16001071 jako: FBPL I F./ Warszawa, a więc prawidłowo.
    Jak do tej pory wszystkie przelewy dochodzą. Ten nowy numer jest związany z
    numerem rachunku - co miesiąc inny a więc istnieje konieczność
    comiesięcznego przeredagowywania formularza w e-banku. Dzwoniłem do nich i
    powiedzieli mi że w tej sytuacji można płacić na stary numer.
    (16001071-3011-....). Tak płacę i nie przezywają się.

    Pozdrowienia
    Roman K.

  • 3. Data: 2002-01-09 08:05:34
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On 9 Jan 2002 06:19:05 +0100, r...@w...pl (Roman k.) wrote:

    >Inteligo rozpoznaje 16001071 jako: FBPL I F./ Warszawa, a więc prawidłowo.
    >Jak do tej pory wszystkie przelewy dochodzą.

    Ale ja wysyłalem z mBanku. Zobaczymy....

    >Ten nowy numer jest związany z
    >numerem rachunku - co miesiąc inny

    ?/? O czym Ty mówisz? Ja mówię o zabrskiej kablówce.
    Co miesiąc mam ten sam numer... Ale nieważne...

  • 4. Data: 2002-01-09 13:53:37
    Od: "Grzegorz Adamski" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > kablówki. Numer podali taki: 16001071-8032000000117957 i mBank
    > rozpoznaje to jako ,,Fortis Bank Polska S.A. FBPL F./Poznań'',
    jest dokładnie tak jak piszesz, ale przelew dochodzi bez
    problemu.
    W infolinii Aster City (bo to o nią chodzi) mogą Ci podać numer
    rachunku stały, na który mogą iść zlecenia stałe....
    G.

  • 5. Data: 2002-01-09 23:24:58
    Od: E-Insurance <e...@e...pl>

    Tristan Alder wrote:

> [...]
    > kablówki. Numer podali taki: 16001071-8032000000117957 i mBank
    > rozpoznaje to jako ,,Fortis Bank Polska S.A. FBPL F./Poznań'',

    To w praktyce nie ma znaczenia. Kod oddziału to 8032. Suma wpłynie
    najpierw do systemu całego banku (pierwsze 8 cyfr), który skierują ją do
    oddziału i systemu bankofonu. Wpłynie nawet wtedy, jeśli będzie tam
    napisane "Fintifluszki koło Koluszek" bo tekstowe opisy nie mają już
    znaczenia.

    Pozdrowienia

    Adam Jarecki
    Socrates Team

    ********
    E-insurance.pl - Ubezpieczenia on-line
    *** http://www.e-insurance.pl/ *** e...@e...pl ***
    ********

  • 6. Data: 2002-01-11 07:58:49
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Jan 2002 14:53:37 +0100, "Grzegorz Adamski"
    <g...@p...onet.pl> wrote:

    >W infolinii Aster City (bo to o nią chodzi)

    Nie o nią chodzi. Czyżby moja kablówka podawała numer AsterCity? Ale
    jaja będą...

    >mogą Ci podać numer
    >rachunku stały, na który mogą iść zlecenia stałe....

    Mój jest stały i tam idą moje stałe zlecenia. Ale to już druga osoba,
    która twierdzi, że numer jest zmienny, a teraz w dodatku Ty mówisz, że
    to AsterCity. Skąd takie przypuszczenia? Nie napisałem jaka kablówka,
    bo znaczenie miało tylko rozpoznanie banku. Ale chodzi o Śląską
    Telewizję Kablową, a nie o żadne AsterCity...

  • 7. Data: 2002-01-14 09:57:33
    Od: "Grzegorz Adamski" <g...@p...onet.pl>

    > Nie o nią chodzi. Czyżby moja kablówka podawała numer
    AsterCity? Ale
    > jaja będą...
    podałeś numer 16001071-8032000000117957 .
    AsterCity ma numer 16001071-802020 plus nr faktury.
    W gąszczu cyferek :) pomyliłem 3 z 2 ... sorki...

    Grzesiek

    ICQ 95035151

  • 8. Data: 2002-01-14 12:18:09
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Grzegorz Adamski <g...@p...onet.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:a1ua0t$lh5$...@h...uw.edu.pl...

    > AsterCity ma numer 16001071-802020 plus nr faktury.

    Czy to jakas stala zasada w AC? Ja nie zaobserwowalem zmiany nr konta na
    kazdej kolejnej fakturze?

    Karol

  • 9. Data: 2002-01-14 13:05:35
    Od: "Grzegorz Adamski" <g...@p...onet.pl>

    > Czy to jakas stala zasada w AC? Ja nie zaobserwowalem zmiany nr
    konta na
    > kazdej kolejnej fakturze?
    jesteś pewien w 100% ?
    G.

  • 10. Data: 2002-01-14 15:09:19
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Grzegorz Adamski <g...@p...onet.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:a1ul1d$qss$...@h...uw.edu.pl...
    > konta na
    > jesteś pewien w 100% ?

    No wiec za kazdym razem jak wklepuje kwote w komputer to porownuje co mam
    zdefiniowane w banku z tym co mam na tym "rachunku" (niby spelnia warunki
    dla rachunku, ale mnie sie nie podoba taka forma).
    Sprawdze jeszcze raz dzisiaj wieczorem.
    Moze dla jakiejs grupy klientow (np. 3 w 1:-))) nie stosuja tej zasady?

    Karol