eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWyzsza kultura › Re: Wyzsza kultura
  • Data: 2018-11-30 14:33:10
    Temat: Re: Wyzsza kultura
    Od: wiatrak <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-11-30 o 09:42, J.F. pisze:
    > Zlecam wieczorem przelew wiekszej kwoty z aliora.
    >
    > Na drugi dzien po poludniu - cos nie ma na docelowym koncie.
    > Sprawdzam w aliorze - jest w oczekujacych, data realizacji wczorajsza.
    >
    To samo miałem w środę. Skończyło mi się 2,7% na oszczędnosciowym to
    rano 7.30 zrobiłem przelew całej kwoty na zewnątrz. Wisiał w
    oczekujących, ale myślałem ze dlatego że oni pierwszy eliksir
    wychodzący,mają o 9.30. Zagladam po 10-tej, dalej wisi w oczekujących.
    Więc dzwonię. Panienka mi mówi ze przelew zatrzymał "dział
    bezpieczeństwa" i będą do mnie dzwonić. Ja jej , ze ja nie mam czasu i
    potrzebuję zeby przelew wyszedł dziś. Zakomunikowała mi, że w takim
    razie ona mnie zweryfikuje, ale musi do mnie zadzwonić. Za kilka minut
    zadzwoniła, zadała parę pytań i zwolniła przelew. Ale dobrze że
    sprawdziłem czy wyszedł bo by sobie wisiał. Oni z telefonem w takim
    przypadku widocznie się nie śpieszą. Ja rozumiem, ze chodzi o
    bezpieczeństwo kasy. Ale powinni zadzwonić i sprawdzić klienta, a oni
    wolą zeby kasa leżała u nich. Klienta mają w 4 literach.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1