  • Data: 2018-12-06 21:09:03
    Temat: Re: Wyzsza kultura
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    O tym to ja wiedzialem /identyfikatory/ a nawet chcialem miec te same co
    dawniej, chcielem miec nawet ten sam nr konta bo mialem z promocji w syncu z
    data urodzenia w tresci. Ale nie przeszlo, za to wlepili stare kody chyba, ale i to
    nie jestem pewien. Jedny slowem totalna porazka konta do zamkniecia !!
    To chdzi o Aliora / wyzsza kultura bankowosci z melonikiem, winno byc nocnikiem !/ a
    nie mBank, ten sprawuje mi sie dobrze