eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWyzsza kultura › Re: Wyzsza kultura
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: wiatrak <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyzsza kultura
    Date: Fri, 30 Nov 2018 14:33:10 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <ptre6q$pok$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5c00f818$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-77-171-68.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1543584794 26388 89.77.171.68 (30 Nov 2018 13:33:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Nov 2018 13:33:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.3.0
    In-Reply-To: <5c00f818$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 181130-2, 2018-11-30), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:639092
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-11-30 o 09:42, J.F. pisze:
    > Zlecam wieczorem przelew wiekszej kwoty z aliora.
    >
    > Na drugi dzien po poludniu - cos nie ma na docelowym koncie.
    > Sprawdzam w aliorze - jest w oczekujacych, data realizacji wczorajsza.
    >
    To samo miałem w środę. Skończyło mi się 2,7% na oszczędnosciowym to
    rano 7.30 zrobiłem przelew całej kwoty na zewnątrz. Wisiał w
    oczekujących, ale myślałem ze dlatego że oni pierwszy eliksir
    wychodzący,mają o 9.30. Zagladam po 10-tej, dalej wisi w oczekujących.
    Więc dzwonię. Panienka mi mówi ze przelew zatrzymał "dział
    bezpieczeństwa" i będą do mnie dzwonić. Ja jej , ze ja nie mam czasu i
    potrzebuję zeby przelew wyszedł dziś. Zakomunikowała mi, że w takim
    razie ona mnie zweryfikuje, ale musi do mnie zadzwonić. Za kilka minut
    zadzwoniła, zadała parę pytań i zwolniła przelew. Ale dobrze że
    sprawdziłem czy wyszedł bo by sobie wisiał. Oni z telefonem w takim
    przypadku widocznie się nie śpieszą. Ja rozumiem, ze chodzi o
    bezpieczeństwo kasy. Ale powinni zadzwonić i sprawdzić klienta, a oni
    wolą zeby kasa leżała u nich. Klienta mają w 4 literach.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1