  • Data: 2018-11-30 17:26:21
    Temat: Re: Wyzsza kultura
    Od: neoniusz <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, November 30, 2018 at 9:43:21 AM UTC+1, J.F. wrote:
    > Zlecam wieczorem przelew wiekszej kwoty z aliora.
    >
    > Na drugi dzien po poludniu - cos nie ma na docelowym koncie.
    > Sprawdzam w aliorze - jest w oczekujacych, data realizacji wczorajsza.

    Mille robi podobnie (ale jednak nie czeka sie az tyle). Debilizmem u nich jest limit
    dzienny na jeden przelew zewnetrzny 50k, ktorego nie da sie zwiekszyc. Mozna sobie
    zaplanowac przelewy kilka dni wczesniej ofc na ten jeden dzien, ale np. w tym
    tygodniu 2 przelewy mi odrzucili z podpisem "podejrzenie duplikatu przelewu" :D
    Patologia. Ale na szczescie 5 min na infolinii i przeszly.