  • Data: 2018-12-06 15:00:59
    Temat: Re: Wyzsza kultura
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Ten bank ze swymi procedurami jest CHORY.
    Wczoraj po przerwie przeszlo 5 lak, chcialem z zona zalozyc znowu konto
    wspolne. Zona chce marmurek blisko domu-dobrze. Konto zalozone, wracam do
    domu chce sie zalogowac - i nic, SMS pierwszego logowania nie przychodzi,
    wystukałem 3 razy byle co by sprawdzic kanaly - na maile nic nie przychodzi
    ani bledne logowanie, ani zablokowanie konta. Przez infolinie tez nie bo
    chca telepin, skad go wezme ! Ide dzisiaj do banku i gadam co i jak a oni,
    ze powinienem sie logowac haslami z przed 5 lat i starym telepinem !!
    IDIOTYZM po zamknieciu kont mam trzymać hasla i telepiny przez LATA !!
    Przeciez dla bezpieczenstwa co pierwsz sie robi po zamknieciu kont, to likwidacja
    hasel i telepinu - ale to nie w tym "banczku". Trzeba to chyba zglosic do GIODO i
    nadzoru bankowego. Odchodze na stale z tego syfu !!
    gtoni