  • 1. Data: 2018-11-30 09:42:09
    Temat: Wyzsza kultura
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Zlecam wieczorem przelew wiekszej kwoty z aliora.

    Na drugi dzien po poludniu - cos nie ma na docelowym koncie.
    Sprawdzam w aliorze - jest w oczekujacych, data realizacji wczorajsza.

    dzwonie ... oczekiwanie chyba z pol godziny, po czym przelaczaja mnie
    na kolejnego, i znow pol godziny czekania i sie urywa.
    znow na infolinie, i ciagle tylko ostrzezenie "czas oczekiwania ponad
    5 minut".

    zlecam jeszcze raz.

    w kolejnym dniu o 9:00 mam juz dwa przelewy oczekujace.
    dzwone na info - tym razem w miare szybko, z 15 minut.
    Weryfikacja, przelew czeka na potwierdzenie.
    Ale to musza do mnie zadzwonic.

    Dzwonia za pare minut, znow weryfikacja klienta, poszlo.

    Oni tak zawsze ?

    Wyzsza kultura ... dla klientow w krawatach, co to mniej awanturujacy
    sa..

    J.

  • 2. Data: 2018-11-30 13:37:54
    Temat: Re:Wyzsza kultura
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > "J.F.":

    > W trosce o Twoje pieniądze, pragnąc Twojego dobra...
    >
    > Zazwyczaj łatwiej wpłacić niż wypłacić.

    Zabezpieczenie przeciw wnuczkom? ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2018-11-30 13:47:08
    Temat: Re: Re:Wyzsza kultura
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    net...
    Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:
    > "J.F.":

    >Zabezpieczenie przeciw wnuczkom? ;)

    O zabezpieczenie nie mam pretensji, nawet popieram.
    Ale:
    -inne banki same dzwonia, nieproszone,
    -czemu godzine do infolinii sie dzwoni,
    -czemu sie nie pokazuje informacja, ze bedzie dodatkowa autoryzacja ?
    -jak rozumiec "data realizacji przelewu 27.11" jesli jest juz 28.11

    J.

  • 4. Data: 2018-11-30 13:48:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F.":
    >W trosce o Twoje pieniądze, pragnąc Twojego dobra...
    >Zazwyczaj łatwiej wpłacić niż wypłacić.

    Pewne jak w radzieckim banku :-)

    Ale u Czarnieckiego to wplacic tez trudno (prezes Getback) :-)

    J.

  • 5. Data: 2018-11-30 14:33:10
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2018-11-30 o 09:42, J.F. pisze:
    > Zlecam wieczorem przelew wiekszej kwoty z aliora.
    >
    > Na drugi dzien po poludniu - cos nie ma na docelowym koncie.
    > Sprawdzam w aliorze - jest w oczekujacych, data realizacji wczorajsza.

    To samo miałem w środę. Skończyło mi się 2,7% na oszczędnosciowym to
    rano 7.30 zrobiłem przelew całej kwoty na zewnątrz. Wisiał w
    oczekujących, ale myślałem ze dlatego że oni pierwszy eliksir
    wychodzący,mają o 9.30. Zagladam po 10-tej, dalej wisi w oczekujących.
    Więc dzwonię. Panienka mi mówi ze przelew zatrzymał "dział
    bezpieczeństwa" i będą do mnie dzwonić. Ja jej , ze ja nie mam czasu i
    potrzebuję zeby przelew wyszedł dziś. Zakomunikowała mi, że w takim
    razie ona mnie zweryfikuje, ale musi do mnie zadzwonić. Za kilka minut
    zadzwoniła, zadała parę pytań i zwolniła przelew. Ale dobrze że
    sprawdziłem czy wyszedł bo by sobie wisiał. Oni z telefonem w takim
    przypadku widocznie się nie śpieszą. Ja rozumiem, ze chodzi o
    bezpieczeństwo kasy. Ale powinni zadzwonić i sprawdzić klienta, a oni
    wolą zeby kasa leżała u nich. Klienta mają w 4 literach.

  • 6. Data: 2018-11-30 17:26:21
    Od: neoniusz <n...@g...com>

    On Friday, November 30, 2018 at 9:43:21 AM UTC+1, J.F. wrote:
    > Zlecam wieczorem przelew wiekszej kwoty z aliora.
    >
    > Na drugi dzien po poludniu - cos nie ma na docelowym koncie.
    > Sprawdzam w aliorze - jest w oczekujacych, data realizacji wczorajsza.

    Mille robi podobnie (ale jednak nie czeka sie az tyle). Debilizmem u nich jest limit
    dzienny na jeden przelew zewnetrzny 50k, ktorego nie da sie zwiekszyc. Mozna sobie
    zaplanowac przelewy kilka dni wczesniej ofc na ten jeden dzien, ale np. w tym
    tygodniu 2 przelewy mi odrzucili z podpisem "podejrzenie duplikatu przelewu" :D
    Patologia. Ale na szczescie 5 min na infolinii i przeszly.

  • 7. Data: 2018-11-30 17:44:52
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 30 listopada 2018 17:26:23 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:

> [...]
    tygodniu 2 przelewy mi odrzucili z podpisem "podejrzenie duplikatu przelewu" :D
    Patologia. Ale na szczescie 5 min na infolinii i przeszly.

    Taa, i nawet w mille to nie jest limit sumy przelewów, które się w danym dniu
    wykonają, tylko limit sumy przelewów, nawet przyszłych, które są danego dnia zlecone.
    Pomysł...

    Całe szczęście, że w milku w celu potwierdzenia nie trzeba czekać, aż zadzwonią,
    można od razu samemu.

    Santander ma jeszcze gorzej - limit dzienny to 25k dla potwierdzanych kodem i ew.
    dodatkowe 10k dla niepotwierdzanych. A nawet nie wiem, ile miałem na początku, dopóki
    nie natrafiłem na tą rafę. Dobrze, że zmiana w ST - dostaje się aneks do umowy ;)

    żubr zaś zadziwia limitem początkowym - aż 1k ;) Ale pozwala bez problemu zmienić na
    13 dziewiątek.
    Muszę posprawdzać jeszcze na innych RORach.

  • 8. Data: 2018-12-01 00:26:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > O zabezpieczenie nie mam pretensji, nawet popieram.
    > Ale:

    > -inne banki same dzwonia, nieproszone,

    zoptymalizowali słuchawki

    > -czemu godzine do infolinii sie dzwoni,

    zoptymalizowali słuchawki

    > -czemu sie nie pokazuje informacja, ze bedzie dodatkowa autoryzacja ?

    zoptymalizowali informatyków

    > -jak rozumiec "data realizacji przelewu 27.11" jesli jest juz 28.11

    nou rekord utworzony 27 i otwarty do edycji ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 9. Data: 2018-12-02 10:55:29
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

> [...]
    >
    > Na drugi dzien po poludniu - cos nie ma na docelowym koncie.
    > Sprawdzam w aliorze - jest w oczekujacych, data realizacji wczorajsza.

    Mnie w Tmobile Banku tak załatwili. Ja rozumiem że bezpieczeństwo, ale
    to był przelew na zdefiniowane moje konto w innym banku. W dodatku przy
    weryfikacji na infolinii 2 razy mnie odrzucali, bo mieli błędne dane w
    systemie (po migracji z ASync zamienili adres zamieszkania z
    zameldowania) więc aby przejść weryfikację musiałem nakłamać ;)
    Próbowałem się dowiedzieć od jakiej kwoty stosują takie czary, ale nie
    chcieli powiedzieć. Na przyszłość podzielę na kilka przelewów po 49,9
    tys. i pewnie wszystko gładko przejdzie.

  • 10. Data: 2018-12-02 18:53:10
    Od: "Roman S." <r...@g...com>

    W dniu piątek, 30 listopada 2018 14:33:15 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:

> [...]
    > rano 7.30 zrobiłem przelew całej kwoty na zewnątrz. Wisiał w
    > oczekujących, ale myślałem ze dlatego że oni pierwszy eliksir
    +1
    Też, z tego samego powodu, wyrzucałem wszystko z oszczędnościowego i też "względy
    bezpieczeństwa bla, bla, bla". Ale, co ciekawe, nikt nie zadzwonił a przelew się
    wykonał w terminie.
    PS. Gdzie przelewałeś? Jest jeszcze jakieś oszczednosciowe sensownie oprocentowane?
    Wszystkiego w lokaty bym nie chciał pchać, jakaś minimalna płynność jest wskazana :D