  • 81. Data: 2005-07-06 22:07:35
    Temat: Lukas chce mnie orżnąć (was: Wypukła karta - który bank?)
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 6 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Glenn posłał(a) w świat wiadomość

    > Poprawka:
    > Rozmawiamy o karze za niedopuszczalne saldo debetowe na ROR .
    Spowodowany nie kartą kredytową, a wypłatą Visą Electron z bankomatu.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 82. Data: 2005-07-06 22:08:36
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Kopiesz Lukasa. Nieświadomie?
    > Ban twierdzi, że kiedy we wrześniu wprowadza nowy system bankowy, to
    > opisywana sytuacja nie będzie miała miejsca.

    Ech Ty to jednak naiwny jesteś. Przyjmij do wiadomości, że to czy system
    jest "on" czy "off" nie ma związku z możliwością zrobienia sobie debetu.

    > Glenn twierdzi, że Lukas kłamie?

    Raczej pracownik, z którym rozmawiałeś nie wiedział o czym mówi. Albo Ty nie
    wiedziałeś o co pytasz.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 83. Data: 2005-07-06 22:10:38
    Temat: Re: Lukas chce mnie orżnąć
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 7 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Glenn posłał(a) w świat wiadomość

    > O proszę. Jedna z pozycji toip awansowała z "zagrywki" do "kruczka prawnego"
    > :-)) Robisz się co raz zabawniejszy.

    Jeżeli czytają ten watek pracownicy Śląskiego, to mogą sią pośmiać z
    Lukasa. Oficjalnie, podczas pracy na infolinii mogą co najwyżej wyrazić
    głębokie zdziwienie i zaproponować zmianę banku.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 84. Data: 2005-07-06 22:10:52
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Janusz - Vahanara" <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick wrote:
    > Nastał nam piękny 6 lipiec 2005 roku,
    > kiedy to Glenn posłał(a) w świat wiadomość

    > Spowodowany nie kartą kredytową, a wypłatą Visą Electron z bankomatu.

    No i co w tym takiego dziwnego? Już ktoś Ci napisał - jak masz 50 PLN na
    koncie i wypłacisz to w obcym bankomacie to chyba zdajesz sobie sprawę, że
    nie masz już na koncie środków na pokrycie prowizji za wypłatę? Czyli
    wleziesz w niedozwolony debet. No chyba, że prowizja za wypłate w obcym
    bankomacie, to dla Ciebie też "sztuczka" :-))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 85. Data: 2005-07-06 22:13:09
    Temat: Re: Wypukła karta - który bank?
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 6 lipiec 2005 roku,
    kiedy to maHo posłał(a) w świat wiadomość

    > To chyba oczywiste, że jeżeli wypłacamy 50 zł z konta na którym jest
    > 51zł, a wiemy że prowizja za wypłatę jest powiedzmy 5 zł, to koniec
    > końców będzie -4 zł.

    To chyba oczywiste, że przed każdym pobraniem pieniędzy sprawdzasz stan
    konta. Oczywiste, że za trzyzłotowy debet zapłacisz ok. 3% odsetek.

    Ale kara za taki debet pracowników niektórych banków wprawia w zdumienie, a
    podczas przerwy na papierosa pewnie w rozbawienie.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 86. Data: 2005-07-06 22:14:13
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jeżeli czytają ten watek pracownicy Śląskiego, to mogą sią pośmiać z
    > Lukasa. Oficjalnie, podczas pracy na infolinii mogą co najwyżej
    > wyrazić głębokie zdziwienie i zaproponować zmianę banku.

    To zmień ten bank wreszcie. Tylko przeczytaj tym razem toip, bo znowu ktoś
    Cię biedaku "orżnie" za pomocą jakieś sztuczki, czy innego kruczka prawnego
    ;-))) . Dobra - idę spać - koniec zabawy na dzisiaj. W każdym razie dzięki
    za wieczorną porcję rozrywki :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 87. Data: 2005-07-06 22:16:31
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 6 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Konlin posłał(a) w świat wiadomość

    > Koniecznie idź do okulisty, u mnie na 19" monitorze przy pełnym
    > powiększeniu strony (1600%) litery mają 1,4 cm wysokości (tak, zmierzyłem).

    Jedna litera ma 1,4 cm wysokości, to tak z 1 cm szerokości.
    I cała szerokość kartki, tekstu od marginesu do marginesu jest dużo, mieści
    ci się na raz na 19" monitorze?
    Nie mam więcej pytań.
    Wtrąciłeś swoje trzy grosze, za resztę dziękuję.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 88. Data: 2005-07-06 22:16:53
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    yayco wrote:

    > Ignorantia iuris non excusat. Nie ja wymyśliłem to powiedzenie i z tego co
    > mi wiadomo, jest ono stare dosyć.

    toteż jak napisałem wcześniej, "mój podopieczny" powinien przede wszystkim
    zapłacić karę ujętą w toip - to jego obowiązek, natomiast ma również prawo
    do utyskiwania na grupie dyskusyjnej :-))
    aż dziwi mnie ten Wasz zbiorowy wysiłek - praca organiczna Judyma i
    Siłaczki - jak tylko ktoś napisze "w banku X zrobili mnie w balona" to tyle
    trudu i czasu wkładacie w przekonanie, że o pojęciu kruczka mowy być nie
    może, bo sytuacja bardzo dokładnie została opisana w regulaminie. aż do
    następnej owieczki, która pojawi się być może już dzisiaj (jest po północy!)
    ja nie czuję się za mocno w temacie, bo nie śledziłem wątku zbyt sumiennie
    (myślałem że chodziło o KK a tu się okazało, że nie), ani nie czytałem
    ostatnio żadnej TOiP (ale zapewniam, że coś tam (piąte przez dziesiąte, trzy
    po trzy, ni w pięć ni w dziwięć) przejrzałem kiedy podpisywałem umowę z BPH
    :))

    do łóżek marsz :))
    pozdro
    trainer

  • 89. Data: 2005-07-06 22:22:36
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 6 lipiec 2005 roku,
    kiedy to yayco posłał(a) w świat wiadomość

    > Przeciwnie, karta kredytowa Lukasa (bardzo konkretna karta - Maxima)
    > *jest* dla niego wydarzeniem.

    Pierwsza powszechnie wydawana karta kredytowa, przy minimum formalności
    (dowód), do tego darmowa jest na polskim rynku wydarzeniem zwracającym
    uwagę.

    > Nie czytałeś dotychczasowej twórczości.
    > Ja, mimo blisko dwudziestoletnich (sic!) doświadczeń z kartami
    Nie mam dwudziestoletnich doświadczeń z kartami, więc nawet nie będę
    próbował sił z twoją "twórczością". No, gdzież bym śmiał, ja, robaczek
    marny i niedoświadczony.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 90. Data: 2005-07-06 22:27:39
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

> [...]
    > ;-))) . Dobra - idę spać - koniec zabawy na dzisiaj. W każdym razie dzięki

    Zadzwoń jutro do Śląskiego
    Bezpłatna infolinia 0800 65 66 66

    Powiedz, że jesteś z branży i przy tobie nie muszą się krępować.
    Będę mogli wprost powiedzieć, co sadzą o ekstra karze za niedozwolony debet
    spowodowany wypłatą z bankomatu.
    Co sobie będziesz ograniczać rozrywkę tylko do dzisiejszego wieczora?

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,