  • 91. Data: 2005-07-06 22:27:43
    Temat: Re: Lukas chce mnie orżnąć
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 7 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Glenn posłał(a) w świat wiadomość

    Sztuczką jest kara za taki debet.
    Kara, nie zwyczajowe około 3% odsetek.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 92. Data: 2005-07-06 22:32:45
    Temat: Re: Wypukła karta - który bank?
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-07 00:16- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    trainer, gdy pisał(a):
    > "mój podopieczny" powinien przede
    > wszystkim zapłacić karę ujętą w toip - to jego obowiązek, natomiast ma
    > również prawo do utyskiwania na grupie dyskusyjnej :-))

    Gdyby tylko utyskiwał, albo pytał o radę: proszę bardzo. Tyle tylko, że
    on ujawnia wszem i wobec prawdy objawione, on naucza, on gromi i karci
    wszystkich, którzy mają zdanie odmienne. Nie mając ku temu żadnych
    poważnych merytorycznych podstaw. Źródłem mocy jego oświadczeń są, zwróć
    uwagę, rozmowy z infoliniami. Czy cokolwiek bywa częściej w tym miejscu
    obśmiewane niż infolinie?

    > aż dziwi mnie ten Wasz zbiorowy wysiłek - praca organiczna Judyma i
    > Siłaczki - jak tylko ktoś napisze "w banku X zrobili mnie w balona" to
    > tyle trudu i czasu wkładacie w przekonanie, że o pojęciu kruczka mowy
    > być nie może, bo sytuacja bardzo dokładnie została opisana w
    > regulaminie. aż do następnej owieczki, która pojawi się być może już
    > dzisiaj (jest po północy!)

    Jesteś pewien, że namawianie do czytania umów, regulaminów i TOiPów
    akurat w tej grupie jest naganne? I to Ty, tak chętnie tępiący formalne
    odstępstwa od całkiem nieformalnego, dynamicznie zmiennego i strasznie
    się starzejącego quasi regulaminu jakim jest netykieta?
    Ja w ogóle jestem za czytaniem, zwłaszcza u maturzystów. Może to skaza
    zawodowa, ale martwią mnie ludzie ze średnim wykształceniem unikający,
    za wszelką cenę, słowa pisanego. Nie potrafię czerpać z tego takiej
    radości, jak Glenn.

    > do łóżek marsz :))

    Dobranoc

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 93. Data: 2005-07-06 22:36:51
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Thu, 7 Jul 2005 00:16:31 +0200, na pl.biznes.banki, Janusz - Vahanara
    napisał(a):

    > Jedna litera ma 1,4 cm wysokości, to tak z 1 cm szerokości.
    > I cała szerokość kartki, tekstu od marginesu do marginesu jest dużo, mieści
    > ci się na raz na 19" monitorze?

    A gdzie był taki warunek? Wspomniałeś tylko o pełnym powiększeniu. Ale
    widzę że tak piszesz jak czytasz.

    > Nie mam więcej pytań.

    I całe szczęście, ja nie mam tyle cierpliwości co Glenn.

    > Wtrąciłeś swoje trzy grosze, za resztę dziękuję.

    Ja również. A teraz zadzwoń do swojej ulubionej pani konsultantki w BPH i
    pośmiejcie się z innych banków. Na pewno w każdym znajdzie się jakiś
    kruczek prawny, jak nie w TOiP to może w tabeli oprocentowania albo kursów
    dewiz. Bądź czujny!

    konlin

  • 94. Data: 2005-07-06 22:38:19
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    > Ech Ty to jednak naiwny jesteś. Przyjmij do wiadomości, że to czy system
    > jest "on" czy "off" nie ma związku z możliwością zrobienia sobie debetu.
    Jestem naiwny, nie znam się na systemach bankowych.
    Dzwonię na infolinię, pytam na miejscu w banku.
    Traktuję bankowca jak lekarza - obdarzam go zaufaniem.

    Mogłem mieć konta w dwudziestu bankach. Jeżeli w żadnym innym nie byłem
    karany 30 złotymi ekstra za niedozwolony debet, a jeden, jedyny Lukas ma
    dla mnie taką atrakcję głęboko schowaną w TOiP, to wyrażam swoje odczucia:
    gdybym miał Visę Electron i przytrafiłaby mi się taka sytuacja po wypłacie
    z bankomatu, to jako klient tego konkretnego baku, czuje się orżnięty.
    W pozostałych dwudziestu powinienem się zastanawiać dokładnie nad kredytem
    itd, ale tak prosta i codzienna niemalże czynność, jak wypłata pieniędzy
    nie mogła mnie niczym negatywnie zaskoczyć. W każdym banku, poza Lukasem.

    > Raczej pracownik, z którym rozmawiałeś nie wiedział o czym mówi. Albo Ty nie
    > wiedziałeś o co pytasz.
    W takim razie taka uroda Lukasa, że nie przepuszczą okazji doz zarobienia
    30 zł.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 95. Data: 2005-07-06 22:39:30
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    napisał(a):

> [...]

    > Nie mam więcej pytań.

    I całe szczęście, ja nie mam tyle cierpliwości co Glenn.

    > Wtrąciłeś swoje trzy grosze, za resztę dziękuję.

    Ja również. A teraz zadzwoń do swojej ulubionej pani konsultantki w ING i

  • 96. Data: 2005-07-06 22:45:01
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 7 lipiec 2005 roku,
    kiedy to yayco posłał(a) w świat wiadomość

> [...]
    > poważnych merytorycznych podstaw. Źródłem mocy jego oświadczeń są, zwróć
    > uwagę, rozmowy z infoliniami. Czy cokolwiek bywa częściej w tym miejscu

    A kto ma udzielać informacji, jak nie szeregowy pracownik przy stanowisku
    obsługi klienta i na infolinii? W końcu takie informacje nie mogą dawać
    "żadnych poważnych merytorycznych podstaw".

    Może do ciebie dzwoni z wyjaśnieniami sam prezes? O, przepraszam, za niskie
    progi, na moje nogi.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 97. Data: 2005-07-06 22:45:06
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 7 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Konlin posłał(a) w świat wiadomość

    > A gdzie był taki warunek? Wspomniałeś tylko o pełnym powiększeniu. Ale
    > widzę że tak piszesz jak czytasz.

    A gdzie napisałem, że tak to należy interpretować? Ze niby jeżdżę "z lupą"
    po ekranie w powiększeniu 1600%?
    No popatrz, z pozycji nieomylnego pouczasz innych o TOiP, a samemu nie
    wpadłeś na to, że powiększenie strony do czytania, to znaczy od marginesu
    do marginesu?

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 98. Data: 2005-07-06 22:50:29
    Temat: Lukas chce mnie orżnąć (was: Wypukła karta - który bank?)
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 7 lipiec 2005 roku,
    kiedy to trainer posłał(a) w świat wiadomość

    > nie śledziłem wątku zbyt sumiennie
    > (myślałem że chodziło o KK a tu się okazało, że nie)
    [streszczenie]
    W każdym banku, w którym wybierzesz 50 zł Visą Electron, mając na koncie na
    przykład 52,99 zł, więc nie starcza ci na pokrycie pełnej prowizji dla
    obcego bankomatu, od tej maleńkiej kwoty zostaną naliczone odsetki.

    W Lukasie natomiast, prócz odsetek, zostanie ci dowalone 30 zł kary.
    Z dodatkowych opłat (telefoniczne upomnienie), jeżeli szybko spłacisz 2 zł
    niedozwolonego debetu raczej zrezygnują (słowa pracownika banku).

    Lukas jest jedynym znanym mi bankiem, który uszczęśliwi klienta taką opłatą
    karną.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 99. Data: 2005-07-06 22:53:27
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    > A gdzie był taki warunek? Wspomniałeś tylko o pełnym powiększeniu. Ale
    > widzę że tak piszesz jak czytasz.

    Popatrz na siebie.
    Cały czas mowa o dodatkowej karze (30 zł, prócz odsetek) za choćby
    jednozłotowy niedozwolony debet powstały przy wypłacie gotówki.

    Teraz wróć do swojej pierwszej wiadomości
    przeczytaj dokładnie, co napisałeś i zastanów się, kto powinien iść do
    okulisty.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 100. Data: 2005-07-06 23:07:07
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Thu, 7 Jul 2005 00:53:27 +0200, na pl.biznes.banki, Janusz - Vahanara
    napisał(a):

    > Cały czas mowa o dodatkowej karze (30 zł, prócz odsetek) za choćby
    > jednozłotowy niedozwolony debet powstały przy wypłacie gotówki.

    1) Jest to jak byk, czarno na białym, przedstawione w TOiP dostępnej na
    stronie Lukasa. Na dodatek jest w górnej części strony napisane normalnym
    drukiem a nie, jak twierdzisz, maczkiem. Tyle że dla Ciebie jest to kruczek
    prawny czy zagrywka banku.

    2) Podałeś zapis z TOiP który wg Ciebie występuje tylko w Lukasie. Dostałeś
    przykład 4 innych banków, w tym 2 z cytatem, które mają taki sam zapis,
    dotyczący tej samej sytuacji - ujemnego salda na rachunku. Nie ważne jak do
    tego doszło, liczy się fakt. A czy jest to 1 zł, 0,01 zł czy 1000 zł nie ma
    znaczenia, przekroczyłeś i już.

    3) Dla mnie EOT, jak do tej pory nie zrozumiałeś to i teraz nie zrozumiesz.

    konlin