    From: "trainer" <t...@p...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <dag839$ds3$1@nemesis.news.tpi.pl> <2...@c...fuw.edu.pl>
    <dagd22$ki1$1@inews.gazeta.pl> <2...@c...fuw.edu.pl>
    <dagjd1$osi$1@inews.gazeta.pl> <dagjqp$o0n$1@news.onet.pl>
    <1...@v...pl>
    <dahfnf$55l$1@inews.gazeta.pl> <3...@v...pl>
    <dahhn7$egp$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <42cc4c51$0$2126$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <dahk6v$egp$4@nemesis.news.tpi.pl>
    Subject: Re: Wypukła karta - który bank?
    Date: Thu, 7 Jul 2005 00:16:53 +0200

    yayco wrote:

    > Ignorantia iuris non excusat. Nie ja wymyśliłem to powiedzenie i z tego co
    > mi wiadomo, jest ono stare dosyć.

    toteż jak napisałem wcześniej, "mój podopieczny" powinien przede wszystkim
    zapłacić karę ujętą w toip - to jego obowiązek, natomiast ma również prawo
    do utyskiwania na grupie dyskusyjnej :-))
    aż dziwi mnie ten Wasz zbiorowy wysiłek - praca organiczna Judyma i
    Siłaczki - jak tylko ktoś napisze "w banku X zrobili mnie w balona" to tyle
    trudu i czasu wkładacie w przekonanie, że o pojęciu kruczka mowy być nie
    może, bo sytuacja bardzo dokładnie została opisana w regulaminie. aż do
    następnej owieczki, która pojawi się być może już dzisiaj (jest po północy!)
    ja nie czuję się za mocno w temacie, bo nie śledziłem wątku zbyt sumiennie
    (myślałem że chodziło o KK a tu się okazało, że nie), ani nie czytałem
    ostatnio żadnej TOiP (ale zapewniam, że coś tam (piąte przez dziesiąte, trzy
    po trzy, ni w pięć ni w dziwięć) przejrzałem kiedy podpisywałem umowę z BPH
    :))

    do łóżek marsz :))
    pozdro
    trainer