  • 41. Data: 2022-03-14 13:35:49
    Temat: Re: Wkrótce bankructwo Rosji
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 13 Mar 2022 09:37:42 +0100, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > "Rosja spłaci zagraniczne długi w rublach."

    Ktoś się orientuje, ile dają w skupie za kilogram makulatury?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 42. Data: 2022-03-14 13:43:08
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 13.03.2022 10:25, Dawid Rutkowski wrote:
    > następnym razem pomyślą zanim kolejną taką *** zaczną finansować.

    Wydaje mi się że taka zmiana nie jest tam możliwa (póki federacja
    istnieje). Wycierpią swoje, będzie spokój przez 10-20 lat i wróci
    kolejny car chcący przywrócić ZSRR.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 43. Data: 2022-03-14 13:44:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 14 marca 2022 o 13:35:51 UTC+1 Olin napisał(a):

    > Ktoś się orientuje, ile dają w skupie za kilogram makulatury?

    Srajtaśma ma podrożeć bardziej niż na początku covida.

  • 44. Data: 2022-03-14 13:58:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Rosja to stan umysłu nie na 10-20, lecz na tysiące lat.
    Ale bardziej się boję, że w Niemczech jakiś ruch "odblokujcie przepływ gazu i ropy
    przez Polskę" w ciągu dosłownie miesiąca
    doprowadzi do napaści na nas.
    Bo w sumie moglibyśmy z dnia na dzień zamknąć dwa kurki.
    Ba, Ukraina by mogła zamknąć jeden.
    Dlatego też nie powinniśmy mieć niemieckiego uzbrojenia.

    -----

  • 45. Data: 2022-03-14 14:03:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 14 Mar 2022 05:44:06 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Srajtaśma ma podrożeć bardziej niż na początku covida.

    Internety podają, że banknot 2000 rubli ma wymiary 157 x 69 mm.
    Długość obleci, ale czy nie za wąski?

    https://banknoty24.pl/rosja-ujawnila-wizerunki-nowyc
    h-banknotow-obiegowych-o-nominalach-200-i-2000-rubli
    /

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 46. Data: 2022-03-14 14:10:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 14 marca 2022 o 14:03:19 UTC+1 Olin napisał(a):

    > Internety podają, że banknot 2000 rubli ma wymiary 157 x 69 mm.
    > Długość obleci, ale czy nie za wąski?

    Coś jest na rzeczy.
    Podobno w PRLu brakowało srajtaśmy tylko dla 10% ludności.
    A w Szwecji rolka była o 10% węższa.
    Taki to dobrobyt na siłę ;>

  • 47. Data: 2022-03-14 14:58:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Mar 2022 13:43:08 +0100, Mateusz Bogusz wrote:

    > Wydaje mi się że taka zmiana nie jest tam możliwa (póki federacja
    > istnieje). Wycierpią swoje, będzie spokój przez 10-20 lat i wróci
    > kolejny car chcący przywrócić ZSRR.

    Wroci, ale spoleczenstwo moze byc juz bardziej demokratyczne.

    J.

  • 48. Data: 2022-03-14 15:02:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Mar 2022 13:58:39 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    przez Polskę" w ciągu dosłownie miesiąca
    > doprowadzi do napaści na nas.
    > Bo w sumie moglibyśmy z dnia na dzień zamknąć dwa kurki.

    A po co Niemcy sobie NS robily?

    Teraz to sie raczej spytaj, czy nam kurkow nie zakrecą.

    > Ba, Ukraina by mogła zamknąć jeden.

    Nie ma zamknietych po rosyjskiej stronie ?

  • 49. Data: 2022-03-14 18:34:23
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 14 mar 2022 o 14:03, Olin pisze:

    > Internety podają, że banknot 2000 rubli ma wymiary
    > 157 x 69 mm. Długość obleci, ale czy nie za wąski?

    Moje rolki mają 9cm -- ale ogólnie pomysł nie przypadł mi do gustu.

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 50. Data: 2022-03-14 18:45:37
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-03-14 o 13:23, Eneuel pisze:
    > cef

    > : Tak, tak. A potem mamy marsze milczenia.
    >
    > Nie znam się na marszach -- mógłbyś wyjaśnić?...

    Ja tez się nie znam, ale na marsz milczenia gugiel daje dobre wyniki,
    to sobie wyklikaj.
    Generalnie jak już policja i wojsko nie daje rady i dochodzi do
    jakiejś masakry, to wszyscy współczują, ubolewają i na znak
    protestu przeciwko takim zachowaniom idą w marszu.