  • Data: 2018-02-03 20:57:56
    Temat: Re: Wierni sie skonczyli?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Kreacja" bankowa tak naprawdę nie tworzy pieniędzy, ponieważ tylko
    > jedna "kopia" (ostatnia) pozostaje w obiegu. "Stare kopie" są zamrożone,
    > to są po prostu należności i zobowiązania, na których (np.) bank zarabia
    > (i to zwykle niemało). Tzw. "kreacja" pieniędzy nie zmienia ich sumy,
    > możliwości nabywcze społeczeństwa itp. nie zmieniają się itd.

    Pryyyy :-)

    Jak to się nie zmieniają? Za te zamrożone pieniądze można kupować towary
    a nawet handlować "zamrożonymi" jako należnościami.
    JAK TO MA NIE WPŁYWAĆ NA MOŻLIWOŚCI NABYWCZE?
    Albo w inny sposób np. na pozycję rynkową "posiadacza" zamrożonych która
    to pozycja generuje rzeczywiste zyski.
    Czy tylko ja dostrzegam tu błąd logiczny?