  • Data: 2018-02-04 11:14:52
    Temat: Re: Wierni sie skonczyli?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    z <...@...pl> writes:

    > Pryyyy :-)
    >
    > Jak to się nie zmieniają? Za te zamrożone pieniądze można kupować
    > towary

    Ciekawe jak?
    Możesz dostać pod ich zastaw pożyczkę, ale to nie tworzy nowych
    pieniędzy, ale "zamraża" odpowiedni kolejny depozyt.

    > a nawet handlować "zamrożonymi" jako należnościami.

    Ale to ich nie odmraża.

    > JAK TO MA NIE WPŁYWAĆ NA MOŻLIWOŚCI NABYWCZE?
    > Albo w inny sposób np. na pozycję rynkową "posiadacza" zamrożonych
    > która to pozycja generuje rzeczywiste zyski.

    Te zyski muszą się wiązać z analogicznymi kosztami u jego "partnerów
    rynkowych". Wybacz, to przypomina mi teorie perpetuum mobile.

    > Czy tylko ja dostrzegam tu błąd logiczny?

    Przypuszczalnie byłoby takich osób więcej, w to nie wątpię.
    --
    Krzysztof Hałasa