  • Data: 2018-02-03 22:46:25
    Temat: Re: Wierni sie skonczyli?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taka że banki komercyjne są pod (jakąś) kontrolą a bank emisyjny w
    > zasadzie nie.

    To nie jest odpowiedź na pytanie.
    A tą kontrolą mnie nie rozśmieszaj :-)

    I tu i tu taka sama gu...a kontrola

    Właśnie dowiedliśmy że banki kreują pieniądze.
    Dzieje się to obok dodrukowywania przez państwa.
    Dzieje się to ciągle i ciągle do wydania jest więcej pieniędzy niż jest
    ich fizycznie czy w zapisach komputerowych.
    Można nawet zaryzykować tezę że nadzory próbują ten bezwstydny proceder
    jakoś powstrzymać a różni lobbyści ubierają te ogromne zyski na obrocie
    nie istniejącym pieniądzem (genialne w swojej prostocie) w teorie
    służące rozwojowi gospodarczemu.
    Teoria że dług jest DOBRY już dawno się skompromitowała a ta karawana
    jedzie dalej ku upadkowi gospodarek, narodów, społeczeństw.
    Czas powiedzieć DOŚĆ :-)