    From: devnull <d...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Date: Fri, 06 Feb 2004 16:13:58 +0100

    On Fri, 6 Feb 2004 16:01:42 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >O notowania mBanku. mBank caly czas jest czescia BRE i jego wyniki wplywaja
    >na cene akcji BRE na gieldzie (70% akcji ma teraz Commerzbank po ostatnich 2
    >wezwaniach).

    Alez ja to wiem, pisalem tylko, ze mbank mial byc pierwotnie notowany
    oddzielnie - takie byly na poczatku plany - wprowadzenia mbanku na gielde -
    do tego wlasnie sie odnosilem - dziwne, ze nie zalapales - sam Lachowski
    przeciez o tym kiedys mowil - chyba nie zaprzeczysz, wiec niepotrzebnie IMHO
    sie "nastroszyles" po tym moim stwierdzeniu. :/

    >Po BCz zostala chyba juz tylko licencja. Klienci przeszli do Multi.

    Cyli jak rozumiem to tez byla nie trafiona inwestycja, czy tez zorganizowano we
    wszystkich oddzialach BCz oddzialy Multi, wiec sie oplacilo?

    >www.PRnews.pl ;) graficzne pliki mam na dysku podpisane - czesc tekstow tez

    O rany, to co by bylo gdyby serwis padl, zostalbys bez danych do cytowania. ;))

    Chociaz wiesz co, moznaby sciagnac caly prnews sobie na swoj dysk odpowiednim
    programem, zeby sie przed taka ewentualnoscia zabezpieczyc.