  • Data: 2004-02-07 13:38:42
    Temat: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Poza tym przelew to dla banku koszt 15 gr a wyplata z bankomatu duzo,
    > duzo wiecej. Wiec moze nalezalo pojsc w te strone?
    > Oczywiscie - kazdy ma inne potrzeby. Dla mnie warunkiem podstawowym sa
    > bezplatne przelewy, wiec _dla mnie_ mBank przestal byc atrakcyjny.

    No przeciez pisze - ze oni w ta strone mieli pojsc (i pewnie pojda za kilka
    miesiecy - ograniczacjac wyplaty a poszerzajac zasieg). Te przelewy to
    pelnie zaskoczenie (mysle, ze dla samych mbankowcow tez).
    ale... ;)
    Przekonamy sie za chwile po co to bylo. Ja tam boje sie, ze inne banki moga
    pojsc w tym kierunku... :(