  • Data: 2004-02-07 13:55:15
    Temat: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Od: "~" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > No przeciez pisze - ze oni w ta strone mieli pojsc (i pewnie pojda za kilka
    > miesiecy - ograniczacjac wyplaty a poszerzajac zasieg).

    Przecież na forum P.Gawron napisał już:
    "(...) wypłatę z bankomatu mBank płaci, więc tak po prostu ___udostępnić
    większej liczby bankomatów bez jakiejkolwiek zmiany w modelu opłat nie da się
    zrealizować___".

    Wiec to pewnie tylko kwestia CZASU, aż ograniczą ilość bezprowizyjnych wypłat.
    Ja stawiam na 3 darmowe wypłaty na miesiąc ;)

    > Te przelewy to
    > pelnie zaskoczenie (mysle, ze dla samych mbankowcow tez).
    > ale... ;)

    Wydaje mi się że ta decyzja zapadła wysoko ;)

    > Przekonamy sie za chwile po co to bylo. Ja tam boje sie, ze inne banki moga
    > pojsc w tym kierunku... :(

    Ja jestem przekonany, że to będzie lawina, która spowoduje zmiany nie tylko w
    tym segmencie rynku (kont). Inne tanie/darmowe (np. lukas) konta będą miały
    płatne przelewy, a w marmurkach, to będzie pretekst do podwyżek (ale dalej
    pozostanie ryczałt).
    IMHO fuzje tylko przypieczętują takie zmiany.

    --
    Witek