  • Data: 2004-02-07 07:43:33
    Temat: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    GARDU
    > masz małą wiedzę, choć może dużą o życiu - wiec posłuchaj. Klient z
    > dużą kasą to zazwyczaj klient z lokatami (czytaj dobry klient),
    > klient bez osadu na koncie to potencjalny kredytobiorca (czytaj
    > najbardziej dochodowy klient). To jest powód dla którego Banki
    > trzymają i jedych i drugich, bo ich główny zysk generuje się poprzez
    > skojarzenie obu grup (lokaty <-> kredyty). Przy okazji jeszcze
    > spadają jakieś pieniądze za płatności kartowe, ale one są na pokrycie
    > tych usług za które Banki płacą....

    Jestes pewien, ze tak jest w mBanku? Bo ja wiem w tym przypadku co pisze.
    W mBanku jest pelno grup, ktore przynosza tylko koszty. Maja maly udzial we
    wszystkich depozytach, ale ilosciowo przewazaja.
    Kase wyplacaja istotnie czesciej niz inni (koszty), rowniez dotyczy to
    przelewow itp.
    Bank wirtualny to bank wirtualny.
    Co do tych kredytow - to jednak studenci ich nie dostana bo nie maja
    dochodow. Gdyby chociaz KK brali. Jednak mBabnk mimo takiej bazy klientow z
    KK tak sobie idzie.
    Popatrz tez jaka akcje kredytowa ma mBank i ile z niej to te kredyty - moze
    sovie cos skojarzysz i zobaczysz ze twoja teoria dobrze sprawdzajaca sie w
    przypadku tradycyjnych bankow tutaj kuleje jak cholera.