  • Data: 2004-02-06 18:41:59
    Temat: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Od: "~" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał:
    > W przypadku BRE 8 lat przy obecnej koniunkturze - czyli nawet lepiej niz
    > mowilem 10-20 lat. Dlaczego wiec z mbanku chca zrobic wyjatek?

    Czy Wy nie rozumiecie, że __strategia__ mBanku nie sprawdziła się. Można
    powiedzieć inaczej: była błędna. To widać już od pewnego czasu. Nie jest to
    zależne od zarządzania, tylko specyfiki rynku. Dalsze trwanie przy pierwotnych
    założeniach nie powiększy ilości depozytów, bo te od 2001 ciągle spadają !!!
    Dalsze czekanie zwiększa tylko koszty nic więcej.

    Trzeba koniecznie zmienić strategię działania, bo nie ma dobrych widoków na
    przyszłość. Nie można przy tym się obawiać stanowczych decyzji. Inteligo pozbyło
    się 50tys. klientów za których płaciło 100zl od sztuki ! Policz ile stracili na
    wyczyszczeniu tej bazy ;) Wydaje mi sie, że co najmniej takie same porządki sa
    potrzebne w mBanku ;-))

    --
    Witek