  • 41. Data: 2006-08-09 07:39:14
    Temat: Re: WBC - Noble naliczyli mi po latach
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Bogdan B. wrote:

    > Nie - opowiesz?

    Dobra doszkoliłem się ;-)
    Ale w tym przypadku jest "pozbawione sankcji przymusu państwowego".
    Dalej mam wątpliwości czy może zostać wpisane do BIK.

  • 42. Data: 2006-08-09 17:17:37
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    marcin wrote:

    > Umowa zawarta 01.09.1998. 18 rat po 109,61 miesięcznie.

    > Pomozesz? Nie kryje ze jestem na tej grupie tylko w poszukiwaniu
    > pomocy w tej sprawie, w kwestii "zrecznego formulowania papierkow"
    > dziecko ze mnie we mgle...

    Każde pisemko wysłane listem poleconym.
    Możesz nawet napisać.

    Teraz sobie przypomnieliście? Pocałujta w d... wójta. Zobowiązania
    finansowe wygasają po 3-ch latach. Spłatę zakończyłem i dokonałem
    wszystkich wymaganych wpłat.
    Z poważaniem

    Jesli wierzyciel jest na tyle niepoważny, że po 6 latach coś sobie
    przypominają, to są sami sobie winni. Taka deklaracja jak zaproponowałem
    jest jednoznaczna choć może niegrzeczna. NIe zgadzasz się. Oni liczą, że
    się zgodzisz - jak niestety zrobi wielu w podobnej sytuacji.
    Leszek

  • 43. Data: 2006-08-10 09:19:37
    Od: "marcin" <loky@NO_FUCKEN_SPAM_plusnet.pl>

> [...]
    > jest jednoznaczna choć może niegrzeczna. NIe zgadzasz się. Oni liczą, że
    > się zgodzisz - jak niestety zrobi wielu w podobnej sytuacji.
    -------------------

    To mnie w calej tej sutuacji mierzi najbardziej, moi rodzice czy dziadkowie
    prawdopodobnie natychmiast zapociliby sie z nerwow, wyciagnieli ze "skarpet"
    (albo pozyczyli) pieniadze i zaplacili bez slowa. Nie jestem pewny czy w
    ogole cos do nich napisze, jesli napisze to wlasnie jakas minimalna notatke
    ze wygaslo i ze zaplacilem wszystko na czas. Gdyby nie to ze jestem
    niepelnosprawny i jezdzenie po sadach to dla mnie istne Waterloo, nie
    napisalbym do nich nic.

    Pozdrawim

  • 44. Data: 2006-08-10 11:32:57
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    marcin wrote on 2006-08-10 11:19:
> [...]
    > ze wygaslo i ze zaplacilem wszystko na czas. Gdyby nie to ze jestem
    > niepelnosprawny i jezdzenie po sadach to dla mnie istne Waterloo, nie
    Ostatnio było kilka spraw związanych z bankami opisanych przez gazety
    (najczęściej Fakt bodajże) i natychmiast problemy były rozwiązywane.
    Oczywiście dotyczyło to sytuacji, gdy bank się pomylił i normalna
    procedura reklamacyjna nie przynosiła skutku.

    Jak napiszesz tylko do banku - duża szansa, że bank się przyzna do
    pomyłki, jak opiszą to gazety - może przy okazji uchronisz jeszcze
    kogoś, zwłaszcza takiego jak Twoi dziadkowie czy rodzice.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia

    Michał M

  • 45. Data: 2006-08-11 09:26:49
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    marcin napisał(a):

    > W 98r kupilem jakies rtv na 18 rat w sklepie, splacilem (mysle ze
    > splacilem).

    No i wylądowałeś w PRNews:
    http://hydepark.prnews.pl/index.php/noble_bank_sciag
    a_stare_kredyty,display,23045

    Ciekawe, czy ktoś z Noble zareaguje ;-)

    Marek

  • 46. Data: 2006-08-11 11:08:24
    Od: "marcin" <loky@NO_FUCKEN_SPAM_plusnet.pl>

    No i wylądowałeś w PRNews:
    http://hydepark.prnews.pl/index.php/noble_bank_sciag
    a_stare_kredyty,display,23045

    -----------------------

    Podeślij mi proszę ten tekst, nie mogę się jakoś doczekać na maila zwrotnego
    żeby to przeczytać.

    pozdrawiam

  • 47. Data: 2006-10-07 04:55:28
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "marcin" <loky@NO_FUCKEN_SPAM_plusnet.pl> wrote in message
    > Bede wdzieczny za wasze opinie co z tym teraz robic.

    Olać i nie odpisywać, nie dzwonić i w ogóle się nie kontaktować.
    Nawet licząc od ostatniej raty, to mieli 3 lata na dochodzenie swojego.
    Teraz się już przedawniło.
    Nie przegap jednej rzeczy tylko. Gdyby poszli do sądu do czego mają prawo,
    to dostaniesz pisemko z sądu na którym będzie napisane co masz zrobić.
    Odwołać się i w sądzie powiedzieć, że zgodnie z prawem dług się przedawnił.
    Dopóki to nie sąd do ciebie napisze, całość wyrzucać do kosza.