  • 1. Data: 2006-08-08 09:12:58
    Temat: Konta bankowe, oplaty itp. Prosto, pewnie i skutecznie.
    Od: "M.G." <m...@p...onet.pl>

    Czesc,
    kiedys pytales o bankowosc internetowa.
    Jak rozumiem szukasz dobrego taniego sposobu transferu funciakow do
    Polski / z Polski.
    Znalazlem taki oto watek (pomysl) na grupie dyskus.
    "...Pieniadze z anglii do Polski:
    Zaloze konto w Moneybookers(przebywam w Polsce)....powiem koledze ktory
    musi
    zwrocic mi pieniadze aby takze zalozyl konto w Moneybookers(przebywa w
    Anglii). On wplaci pieniadze na swoje konto w Moneybookers i z 1% prowizją
    przekaze mi zalegle pieniadze. Wiec bede mial je juz teoretycznie w
    polskiej
    strefie. Aby zminimalizowac koszty takie jak 1,8 euro za wplacenie ich na
    konto bankowe mbanku, postanowilem że zaloze konto bukmacherskie, na ktore
    ponoc Moneybookers przekazuje pieniadze bez naliczania prowizji....Potem od
    bukmachera w ramach wyplaty wyplace pieniadze takze bez prowizji, bo
    napisane jest tak w regulaminie bukmachera.........
    To jakies moze jest polamane i drewniane ale nikomu chyba sie nie usmiecha
    placic 30 euro za miedzynarodowy przelew, lub wysyłac pieniadze
    listem..."
    http://www.zarabianie.com.pl/moneybookers.html
    http://pieniadz.net/moneybookers.php
    Konto takie (bukmacherskie) mozesz zalozyc tez na:
    http://www.bet-at-home.pl/

    Moj kumpel korzysta od dluzszego czasu ze:
    http://www.moneybookers.com/
    i mowi ze nie ma nic lepszego, tanszego, szybszego, wygodnego.
    Ja sam takze zakladam tam konto. Jest free.