    From: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: WBC - Noble naliczyli mi po latach
    Date: Wed, 9 Aug 2006 19:17:37 +0200

    marcin wrote:

    > Umowa zawarta 01.09.1998. 18 rat po 109,61 miesięcznie.

    > Pomozesz? Nie kryje ze jestem na tej grupie tylko w poszukiwaniu
    > pomocy w tej sprawie, w kwestii "zrecznego formulowania papierkow"
    > dziecko ze mnie we mgle...

    Każde pisemko wysłane listem poleconym.
    Możesz nawet napisać.

    Teraz sobie przypomnieliście? Pocałujta w d... wójta. Zobowiązania
    finansowe wygasają po 3-ch latach. Spłatę zakończyłem i dokonałem
    wszystkich wymaganych wpłat.
    Z poważaniem

    Jesli wierzyciel jest na tyle niepoważny, że po 6 latach coś sobie
    przypominają, to są sami sobie winni. Taka deklaracja jak zaproponowałem
    jest jednoznaczna choć może niegrzeczna. NIe zgadzasz się. Oni liczą, że
    się zgodzisz - jak niestety zrobi wielu w podobnej sytuacji.
    Leszek