  • 1. Data: 2006-08-08 11:47:41
    Temat: karta kredytowa - gdzie?
    Od: "Quenteen" <Q...@g...com>

    no wlasnie, mam pytanie w jakim banku wyrobic karte kredytowa - i
    jaka?

    Najwazniejsze jest to abym mogl zaplacic za uslugi i towary przez
    internet min. 1500 zl.
    Zalezy mi na tym, zeby nie bylo wielkich wymagan co do wysokosci
    miesiecznych transakcji dokonywanych ta karta... Nie bede z niej
    korzystal czesto, a jednak potrzebuje kredytowej (a moze debetowa
    wystarczy? ) gdyz spotkalem sie z sytuacja, ze niektore systemy
    obslugujace platnosci internetowe nie radza sobie z kartami platniczymi
    niewypyklymi przystosowanymi do operacji internetowych.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-08-08 11:57:16
    Temat: Re: karta kredytowa - gdzie?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <Q...@g...com> napisal(a):
> [...]
    > obslugujace platnosci internetowe nie radza sobie z kartami platniczymi
    > niewypyklymi przystosowanymi do operacji internetowych.

    Multibank. Za 30 zł masz debetową wypukłą Visę Classic. Bezpłatnie
    wydadzą Ci kredytową VC, żeby mieć taki limit nie musisz mieć jakichś
    sporych zarobków
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-08-08 12:24:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    Quenteen <Q...@g...com> wrote:
    > no wlasnie, mam pytanie w jakim banku wyrobic karte kredytowa - i
    > jaka?

    > Najwazniejsze jest to abym mogl zaplacic za uslugi i towary przez
    > internet min. 1500 zl.

    Czyli podstawowa działalność to transakcjie internetowe - zatem przede
    wszystkim karta, której bank ma dobre procedury reklamacyjne.

> [...]
    > miesiecznych transakcji dokonywanych ta karta... Nie bede z niej
    > korzystal czesto, a jednak potrzebuje kredytowej (a moze debetowa

    Może być jeszcze wirtualna karta - np. ekarta mBanku.

    > gdyz spotkalem sie z sytuacja, ze niektore systemy
    > obslugujace platnosci internetowe nie radza sobie z kartami platniczymi
    > niewypyklymi przystosowanymi do operacji internetowych.

    A jeśli nie, to Citi.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70, 31-560 Kraków

  • 4. Data: 2006-08-08 15:31:17
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Quenteen wrote on 2006-08-08 13:47:
    > no wlasnie, mam pytanie w jakim banku wyrobic karte kredytowa - i
    > jaka?
    Sprawdź BZWBK

> [...]
    > Zalezy mi na tym, zeby nie bylo wielkich wymagan co do wysokosci
    > miesiecznych transakcji dokonywanych ta karta... Nie bede z niej
    OIDP, to mają wymóg kilku transakcji od wydania karty, żeby nie było
    opłaty rocznej. Wydają chyba też za darmo, podgląd internetowy też jest.

    Tylko jedno ale - transakcje zwykłe (w sklepach nie wirtualnych) są
    potwierdzane PINem nie podpisem (bo chipowa). O wadach (dla innych
    zaletach) takiego rozwiązania poszukaj na tej grupie.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 5. Data: 2006-08-08 18:28:27
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    do platnosci internetowych nie bedzie potrzebna kk, ale:

    1. BZ WBK Money.pl - kredytowka

    2. BZ WBK Money.pl - pre paid, karta powiazana ze specjalnym kontem, jak
    planujesz zakup to przelewasz na nie odpowiednia kwote i dokonujesz
    platnosci (internetowej lub innej). Zasada analogiczna jak przy karcie do
    platnosci internetowych wydawanej przez mBank, z tym ze te karte mozna
    wykorzystac rowniez w realu do "normalnych" platnosci w sklepie.

    Jedna i druga karta jest wydawana bezplatnie. Dostep do rachunkow kart przez
    net - bezplatnie. Prowadzenie i zalozenie rachunku tej drugiej rowniez bez
    kosztow.

    Posiadam jedna i druga i sobie chwale, zwlaszcza ze kk ma pierwsze 3 okresy
    rozliczeniowe oprocentowane 0%.

    pozdr.
    RobertS