  • 31. Data: 2006-08-08 18:57:04
    Temat: Re: WBC - Noble naliczyli mi po latach
    Od: Jarosław Badurek <j...@b...autograf.pl>

    Dnia Tue, 8 Aug 2006 20:48:47 +0200, Tomek napisał(a):

    > Czyli wg ciebie jest 10 lat ?

    Nie tylko wg mnie
    http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,35895,105499
    5.html

    Jarosław Badurek
    http://www.badurek.republika.pl

  • 32. Data: 2006-08-08 19:22:13
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-08-08 20:49, osobnik Tomek stwierdził, iż:
    > A dlaczego ma być zły ?

    Masz rację, za zwłokę w spłacie wpisuje się dobre kredyty. Jako bonus
    dobrego kredytobiorcy wpisują też do MIG-BR.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 33. Data: 2006-08-08 19:27:32
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    marcin napisał(a):
> [...]
    > zalegam im z jedna rata na 167zl + ponad 300 odsetek + jakies koszty = ponad
    > 500. Przez caly ten czas (ponad 6 lat) nie przyszedl zaden papier ze jestem
    > im cos winny. Problem w tym ze nie mam juz potwierdzen wplat , poczta z tego
    > co wiem trzyma takie rzeczy 2 albo 3 lata. Przeprowadzalem sie w tym czasie
    > kilka razy, ozenilem i papiery ktore uznalem za JUZ nieistotne poszly do
    > smieci, zostala mi tylko umowa. Nie wszystko sie tak w ogole zgadza, pisza
    > mi teraz ze zalegla rata to 167zl a ja placilem raty po 109zl

    Heh, ja dzis dostałem z Lukasa list że zalegałem im z jakimiś 22zł i że
    doliczyli odsetki 37zł. Kredyt z lipca 1998 na 24 lub max 36 rat. Czyli
    ostatnia rata max 07/2001. Oczywiście Lukas wysługuje sie Krukiem SA. Po
    takim czasie (ponad 5 lat od ew. ostatniej raty) na pewno nie mam
    dowodów wpłat, jak również pamietam że spłaciłem wszystko, Lukas mnie o
    niczym nie informował w tzw. międzyczasie.

    Z postów na grupie wywnioskowałem, że gdyby nawet ta szalona kwota 58zł
    trafiła do sądu, to po zaoponowaniu pod pretekstem przedawnienia, mogą
    mi "skoczyć". Czy tak?

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 34. Data: 2006-08-08 19:43:11
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 8 Aug 2006 20:57:04 +0200,
    osoba podpisana: Jarosław Badurek <j...@b...autograf.pl>
    napisała:

    > Nie tylko wg mnie
    > http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,35895,105499
    5.html

    bardzo chciałbym poznać, na jakiej podstawie autor tego tekstu (KK ?)
    twierdzi, że jest to 10 lat. Bo na razie to równie dobrze mogę ja
    napisać, że jest to lat 30 (co z tego, że nie znajdę na to przepisu)
    KJ

    "#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.

  • 35. Data: 2006-08-08 20:22:14
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-08-08 21:43, osobnik Kamil Jońca stwierdził, iż:
    > bardzo chciałbym poznać, na jakiej podstawie autor tego tekstu (KK ?)

    Ale KK miałby zastosowanie w zupełnie innym przypadku. Albo więc autor
    pomylił kodeksy, albo interpretuje po swojemu kpc

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 36. Data: 2006-08-08 20:44:18
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 08 Aug 2006 22:22:14 +0200,
    osoba podpisana: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>
    napisała:
    > Dnia 2006-08-08 21:43, osobnik Kamil Jońca stwierdził, iż:
    >
    > Ale KK miałby zastosowanie w zupełnie innym przypadku. Albo więc autor
    > pomylił kodeksy, albo interpretuje po swojemu kpc

    :-)

    KK[1] jako autor, a nie KK w znaczeniu Kodeks Karny :-)

    KJ
    [1] i nie podejrzewam człowieka piszącego tutaj jako K.K.

    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"
    - Albert Einstein

  • 37. Data: 2006-08-08 21:04:48
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-08-08 22:44, osobnik Kamil Jońca stwierdził, iż:
    > KK[1] jako autor, a nie KK w znaczeniu Kodeks Karny :-)

    a ;-)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 38. Data: 2006-08-09 07:13:12
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Chyba jeszcze się nie przedawnił :(
    >
    > Art. 118 KC
    > Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi
    > lat DZIESIĘĆ, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń
    > związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata.

    ale wlasnie przepis szczegolowy stanowi inaczej, polecam:
    http://www.niepelnosprawni.info/ledge/x/13310

    pozdr.
    RobertS

  • 39. Data: 2006-08-09 07:15:55
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    kam wrote:
    > a o zobowiązaniach naturalnych słyszałeś?

    Nie - opowiesz?

  • 40. Data: 2006-08-09 07:35:07
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    RobertS wrote:

    > ale wlasnie przepis szczegolowy stanowi inaczej, polecam:
    > http://www.niepelnosprawni.info/ledge/x/13310

    Nie widzę takiego przepisu szczegółowego pod podanym linkiem.
    IMHO jak pisał już Kamil Jońca stosuje się termin dla roszczeń związanych z
    prowadzeniem działalności gospodarczej - 3 lata.