  • 41. Data: 2012-03-09 14:19:02
    Temat: Re: W Biedronce można kartą!
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2012-03-09 15:09, pI pisze:

    > Cóż mogę powiedzieć... Na zmianie w niedzielę do południa jak pisałem
    > sami zaproponowali zapłatę kartą wobec braku gotówki. Terminal widziałeś
    > czy skitrali gdzieś ;) ? Może jakieś nieśmiałe testy?

    U mnie dla odmiany wprowadzili w Aldi
    i póki co działa ;)

    --
    Pzdr

    JKK

  • 42. Data: 2012-03-10 20:41:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Animka pisze tak:

    > Powiedziano, że jak ludzie
    > chcą placic kartami to proszę bardzo. Biedronka moze wprowadzić tę
    > usługę, ale ceny towarów będa odpowiednio wyższe.

    Długo im zeszło żeby zatrybić. Tak chcę. Nie będę latał do bankomatu
    dla jednego sklepu. Po za tym promocje na rtv i comp się skończyły to
    tymbardziej nie.

    > Biedronka była najtańsza dlatego, że płaciło się gotówka, a nie
    > kartami.

    jakoś im nie wierzę, chcieli gotówkę ale jak im obroty spadły to weszli
    w karty

    > Osobiście przyznam, że w Biedronce dokonałam zakupu tylko raz.

    Nie to że nie lubię tego sklepu czy się wstydzę tam chodzić. Czasem
    zalęcę ale pochodzę i nie ma co kupić. Dla samych przypraw czy po
    Nałęczowiankę nie będę do nich oddzielnie chodził.

    --
    Piter

  • 43. Data: 2012-03-15 10:42:52
    Od: bartek <n...@o...pl>

    W dniu 2012-03-06 06:37, notveryoldman pisze:

    > w której, bo jest kilka?

    nie