  • 1. Data: 2012-03-03 13:52:21
    Temat: Spłata raty w CHF
    Od: egonost <x...@g...pl>

    Witam,

    Mam kredyt hipoteczny we frankach w Polbanku. Może ktoś spłaca tam
    kredyt przez zakupione przez siebie franki? Jak to wygląda i czy się
    opłaca? I jaki jest godny zaufania i dobry kantor online, gdzie można we
    franki szwajcarskie się zaopatrzyć?

    Z góry dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2012-03-03 13:57:48
    Temat: Re: Spłata raty w CHF
    Od: lucass <l...@e...it>

    On 3 Mar, 14:52, egonost <x...@g...pl> wrote:

> [...]
    > kredyt przez zakupione przez siebie franki? Jak to wygląda i czy się
    > opłaca? I jaki jest godny zaufania i dobry kantor online, gdzie można we

    Spłacam już 2,5 roku w CHF. Zdecydowanie się opłaca, ponieważ Polbank
    ma najwyższy kurs na rynku (nie licząc GetinBanku)

    Polecam zapoznać się z kupfranki.pl
    Polacam kantory:
    - inkantor.pl
    - domwaluty.pl
    ponieważ mają bezpłatne przelewy do Polbanku. W przypadku pierwszego
    przelew idzie 1 dzień, drugiego - natychmiast. Sprawdzone i
    przetestowane.

    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 3. Data: 2012-03-03 14:17:07
    Od: egonost <x...@g...pl>

    W dniu 2012-03-03 14:57, lucass pisze:

> [...]
    > ponieważ mają bezpłatne przelewy do Polbanku. W przypadku pierwszego
    > przelew idzie 1 dzień, drugiego - natychmiast. Sprawdzone i

    Olbrzymie dzięki. W poniedziałek załatwiam sprawę. Polbank jest
    cholernie drogi, dlatego pytałem:).

  • 4. Data: 2012-03-03 15:32:12
    Od: "Gabor" <G...@b...pl>

    >Olbrzymie dzięki. W poniedziałek załatwiam sprawę. Polbank jest

    jeszcze cinkciarz.pl jest ok.
    Ile się opłaca możesz sama organoleptycznie sprawdzic. W dniu spłaty w
    serwisie możesz po zarejstrowaniu poprsoić o kwotowanie danej sumy i
    dostaniesz kurs. Porównujesz potem z kursem z wyciągu.

    Samira

  • 5. Data: 2012-03-03 18:26:12
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    akcenta.pl

    MichalL

  • 6. Data: 2012-03-03 21:35:27
    Od: egonost <x...@g...pl>

    W dniu 2012-03-03 14:52, egonost pisze:
> [...]
    > kredyt przez zakupione przez siebie franki? Jak to wygląda i czy się
    > opłaca? I jaki jest godny zaufania i dobry kantor online, gdzie można we

    Aha, jeszcze jedno. Jak z formalnościami w Polbanku na dzisiaj?
    Słyszałem, że trzeba długo czekać na załatwienie sprawy podpisania aneksu.

  • 7. Data: 2012-03-03 21:39:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > kredyt przez zakupione przez siebie franki? Jak to wygląda i czy się
    > opłaca? I jaki jest godny zaufania i dobry kantor online, gdzie można we

    spłacam kredyt w CHF, mogę polecic inkantor.pl i domwaluty.pl

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2012-03-04 09:14:59
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

> [...]
    > ponieważ mają bezpłatne przelewy do Polbanku. W przypadku pierwszego
    > przelew idzie 1 dzień, drugiego - natychmiast. Sprawdzone i

    Szybkie porównanie i jednak cicnkciarz.pl tańszy. Nieby nie dużo
    0,01-0,02 zł ale zawsze.

  • 9. Data: 2012-03-04 09:55:47
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Szybkie porównanie i jednak cicnkciarz.pl tańszy. Nieby nie dużo
    > 0,01-0,02 zł ale zawsze.

    ale obsługuje bezpłatnie mało banków

    Darek

  • 10. Data: 2012-03-04 12:30:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.03.2012 10:55, Darek pisze:

    > ale obsługuje bezpłatnie mało banków

    Ja mam pozytywne doświadczenia z walutomatem.