  • 1. Data: 2012-03-05 21:53:54
    Temat: W Biedronce można kartą!
    Od: pI <u...@1...pl>

    Ewenement jakiś, ale wielokrotnie przytaczana Biedronka - jako przykład
    sklepu, w którym nie można płacić kartami, właśnie stał się przykładem
    nieaktualntym ;)

    Nie wiem czy coś przepałem, ale w Biedronce w Siemianowicach, wobec
    braku gotówki - obsługa zaproponowała przejście na inną kasę, gdzie mają
    terminal i płatność kartą.

    Ot, ciekawostka.

    PS: Niedowiarki pewnie zaraz upomną się o slipa - nie mam, jak komuś
    bardzo zależy może tam podskoczyć.
    --
    pI

  • 2. Data: 2012-03-05 22:19:24
    Temat: Re: W Biedronce można kartą!
    Od: " " <b...@g...pl>

    SLIP? nakręć "z kamerą wśród biedronek" i niech ci pokolenie do 10 do tyłu to
    notarialnie potwierdzi jak to prawda!

  • 3. Data: 2012-03-05 22:42:21
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "pI" <u...@1...pl> napisał w wiadomości

    > PS: Niedowiarki pewnie zaraz upomną się o slipa - nie mam, jak komuś
    > bardzo zależy może tam podskoczyć.

    Wroc i udokumentuj dla potomnych :D
    - chyba nie sadzisz ze ktos bedzie dymal pol polski zeby sprawdzic ;)

  • 4. Data: 2012-03-05 23:01:35
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-05 22:53, pI pisze:
> [...]
    >
    > Nie wiem czy coś przepałem, ale w Biedronce w Siemianowicach, wobec
    > braku gotówki - obsługa zaproponowała przejście na inną kasę, gdzie mają

    Czytałam artykuł na temat kart w Biedronce. Powiedziano, że jak ludzie
    chcą placic kartami to proszę bardzo. Biedronka moze wprowadzić tę
    usługę, ale ceny towarów będa odpowiednio wyższe.

    Biedronka była najtańsza dlatego, że płaciło się gotówka, a nie kartami.
    Osobiście przyznam, że w Biedronce dokonałam zakupu tylko raz. Jak
    zobaczyłam w domu jak wygląda cukier z Biedronki to mało co nie
    zemdlałam. Jak jakaś melasa wyglądał i był niedobry. Oczywiście ten
    cukier wyrzuciłam.

    --
    animka

  • 5. Data: 2012-03-05 23:09:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/5/2012 5:01 PM, Animka wrote:
> [...]
    > zobaczyłam w domu jak wygląda cukier z Biedronki to mało co nie
    > zemdlałam. Jak jakaś melasa wyglądał i był niedobry. Oczywiście ten

    och ty nieszczęśliwa. nawet cukier przeciwko tobie.

  • 6. Data: 2012-03-05 23:31:01
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > och ty nieszczęśliwa. nawet cukier przeciwko tobie.

    Kupiwszy tez raz cukier w biedronie - "slodka lyzeczka" czy jakos tak
    - nie wiem ile mial cukru w cukrze - lol
    ale faktycznie straszliwie mialki byl - trudno go nazwac "krysztal"
    Jednak w zyci by mi nie przyszlo wyrzucac :]
    (zostal uzyty do jakiegos pieczenia przez kolezanke małżonke)
    a ty Animka to jakaś niegospodarna kobita jestes ;P
    Lepiej bys dala jakiemu chlopu, to by drozdzy dodal i uzytek zrobil :D

  • 7. Data: 2012-03-05 23:43:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/5/2012 5:31 PM, Waldek wrote:
    > Lepiej bys dala jakiemu chlopu

    :)

  • 8. Data: 2012-03-06 00:07:07
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > :)

    Nooo - wyrwane z kontekstu .... ;P
    ale jakby nie patrzyc - chlop potęgą jest i basta ;)
    - a moze ...chlop zywemu nie przepusci ?

  • 9. Data: 2012-03-06 01:39:31
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-06 00:31, Waldek pisze:

> [...]
    > ale faktycznie straszliwie mialki byl - trudno go nazwac "krysztal"
    > Jednak w zyci by mi nie przyszlo wyrzucac :]

    Miałki cukier jest bardzo dobry tylko to zależy z jakiej cukrowni. Wolę
    miałki od kryształków. Pudrowego nie lubię.

    Ja często pije herbatę, a herbata musi być dobra i zależy to też od cukru.
    Kupuję zawsze w Carrefourze "Cukier Biały Diamant", bo on już
    najbardziej przypomina cukier i słodzę mniej bo jest przynajmniej słodki
    i nie ma smaku jakiegoś aspartamu czy cos w tym rodzaju.
    Ten z Biedronki był troche żółtawy (a miał być biały) i te kryształki
    jakby prześwitywały przezroczystością. Jaki ten cukier był obrzydliwy. A
    ja się tak cieszyłam, że tanio cukier kupiłam :-(

    > (zostal uzyty do jakiegos pieczenia przez kolezanke małżonke)
    > a ty Animka to jakaś niegospodarna kobita jestes ;P
    > Lepiej bys dala jakiemu chlopu, to by drozdzy dodal i uzytek zrobil :D

    Akurat nie dam, wolę wyrzucić, bo mam piętro wyżej pijaka, który bimber
    robi. Jak nie miał bimbru to denaturat, a nawet jakąś kolońską
    przerabiał i mi cały smród przez sufit i wywietrznik zasuwa do
    mieszkania, jakies opary żółte ściekają mi po ścianach w kuchni.
    Administracja mi nic nie pomoże, bo oni chronią pijaków. Są nie lepsi.
    Co innego napić się w miłym towarzystwie, a co innego zasmradzać innym
    mieszkania i jeszcze na dodatek ciągle niszczyć, zalewać. Ja już nie mam
    sił. Taki pijak czynszu nie płaci bo mu Prezydent Miasta przez Opiekę
    Społeczną czynsz opłaca, a on jakąs wódą jeszcze handluje z pijakami i
    chla pod sklepem. Tragedia.

    --
    animka

  • 10. Data: 2012-03-06 01:41:52
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-06 01:07, Waldek pisze:

    > Użytkownik "witek"<w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Nooo - wyrwane z kontekstu .... ;P
    > ale jakby nie patrzyc - chlop potęgą jest i basta ;)
    > - a moze ...chlop zywemu nie przepusci ?

    Chłop a chłop to też jest różnica. Są różne typy chłopów :-)

    --
    animka