  • 1. Data: 2012-03-03 14:21:36
    Temat: Alior ogranicza cashback na KK
    Od: t0p <x...@x...pl>

    Od 1 kwietnia wchodzą nowe zasady premiowania CashBack. Z tego co widzę
    nie będzie cashbacku za transakcje oznaczone kodem 8999, czyli za
    płatności przez PauU (Allegro) i PayPal nie będzie cashbacku.

  • 2. Data: 2012-03-03 22:12:45
    Temat: Re: Alior ogranicza cashback na KK
    Od: "mohonk" <m...@N...gazeta.pl>

    t0p <x...@x...pl> napisał(a):

    > Od 1 kwietnia wchodzą nowe zasady premiowania CashBack. Z tego co widzę
    > nie będzie cashbacku za transakcje oznaczone kodem 8999, czyli za
    > płatności przez PauU (Allegro) i PayPal nie będzie cashbacku.

    Alior schodzi na psy od czasu wprowadzenia opłaty za kartę za kartę debetową.
    Ja właśnie jestem na etapie wyprowadzki z Aliora na rzecz konta ING Direct i KK
    Zakupowej w BPH.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 3. Data: 2012-03-03 22:38:37
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    t0p <x...@x...pl> wrote:
    > Od 1 kwietnia wchodzą nowe zasady premiowania CashBack. Z tego co widzę
    > nie będzie cashbacku za transakcje oznaczone kodem 8999, czyli za
    > płatności przez PauU (Allegro) i PayPal nie będzie cashbacku.

    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/regulaminy/zasady_pre
    miowania_cashback_nowy.pdf

    "4. CashBack, o którym mowa w par. 4 nie jest naliczany od Transakcji w
    punktach posiadających MCC (Merchant Category Code) równy 7995,
    określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne oraz w
    punktach posiadających MCC równy 8999 określający profesjonalne usługi,
    nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC."

    Po czym poznać który sprzedawca ma jaki MCC?

    a.

  • 4. Data: 2012-03-04 08:36:15
    Od: " Matek" <m...@N...gazeta.pl>

    w...@a...pl (Wemif) napisał(a):

    > Po czym poznać który sprzedawca ma jaki MCC?
    >
    > a.

    Zajrzyj do historii na karcie kredytowej. Nie wiem kiedy, ale dodali info o MCC.
    Jednak jesli sie
    wczesniej nie kupowalo gdzies to chyba nie da sie sprawdzic przed faktem.

    A liste kodowznajdziesz tutaj:
    http://www.irs.gov/irb/2004-31_IRB/ar17.html

  • 5. Data: 2012-03-04 08:58:52
    Od: otrov <o...@g...pl>

    W dniu 2012-03-04 09:36, Matek pisze:

> [...]
    Jednak jesli sie
    > wczesniej nie kupowalo gdzies to chyba nie da sie sprawdzic przed faktem.

    Dzięki za info - rzeczywiście tam to jest.
    No to papa z cash back za Allegro - Właśnie zobaczyłem na własne oczy,
    że PayU ma MCC = 8999.

    Bez sensu takie zmiany (oczywiście bez sensu dla użytkowników, dla banku
    pewnie ma to głęboki sens..).

    o.

  • 6. Data: 2012-03-04 09:20:47
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    t0p <x...@x...pl> wrote:
    > Od 1 kwietnia wchodzą nowe zasady premiowania CashBack. Z tego co widzę
    > nie będzie cashbacku za transakcje oznaczone kodem 8999, czyli za
    > płatności przez PauU (Allegro) i PayPal nie będzie cashbacku.

    PayU faktycznie ma 8999 (na wyciągach widać), ale PayPal ma różne kody
    w zależności od sklepu, przy żadnym u mnie nie ma 8999, czyli będzie
    CashBack nadal działać.

    a.

  • 7. Data: 2012-03-05 08:10:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 03 Mar 2012 15:21:36 +0100, t0p napisał(a):

    > Od 1 kwietnia wchodzą nowe zasady premiowania CashBack. Z tego co widzę
    > nie będzie cashbacku za transakcje oznaczone kodem 8999, czyli za
    > płatności przez PauU (Allegro) i PayPal nie będzie cashbacku.

    "- dodania możliwości wprowadzenia przez Bank ograniczeń dotyczących
    naliczania CashBack w określonych punktach MMC w przypadku podejrzenia
    nadużyć."

    czyli jak tylko przeczytają w sieci lub na grupie o nowym sposobie na
    wyciągnięcie kasy z kk w ramach GP, to zaraz myk i zmieniamy regulamin
    kk ;)

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2012-03-05 10:11:35
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-03-04 10:20, Wemif pisze:

    > PayU faktycznie ma 8999 (na wyciągach widać), ale PayPal ma różne kody
    > w zależności od sklepu, przy żadnym u mnie nie ma 8999, czyli będzie
    > CashBack nadal działać.
    >
    > a.
    u mnie płatność za allegro PayU faktycznie ma kod 8999, ale już inne
    płatności za Payu, np. mobilet, doładowanie playa mają już zupełnie inny
    kod

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 9. Data: 2012-03-05 10:46:24
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    lolekanabolek <l...@g...com> wrote:

    > u mnie płatność za allegro PayU faktycznie ma kod 8999, ale już inne
    > płatności za Payu, np. mobilet, doładowanie playa mają już zupełnie inny
    > kod

    Faktycznie używałem PayU tylko na allegro.

    a.

  • 10. Data: 2012-03-05 14:55:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 05 Mar 2012 10:46:24 +0000, Wemif napisał(a):

    > Faktycznie używałem PayU tylko na allegro.

    Czytało się nie raz i nie dwa o wyciąganiu kasy przez Allegro np. wysyłka
    100 zł. Do tego można tak naprawdę robić fikcyjne transakcje, więc jeżeli
    ktoś znalazł dobry dział gdzie prowizja od sprzedaży nie jest zbyt wysoka
    to mu się to realnie a Alior nie chce ufać Allegro, że oni wszystkiego
    dopilnują i po prostu uciął trąbę na CB. W sumie się nie ma zbytnio co
    dziwić chyba.

    --
    xbartx