  • 1. Data: 2012-03-04 23:04:08
    Temat: problem z rachunkiem bankowym dla spółki z o.o. (S24)
    Od: " " <k...@g...pl>

    czy komuś udało się założyć rachunek bankowy dla spółki zoo
    założonej w trybie S24 (internetowy formularz zamiast umowy
    notarialnej i papierowego wniosku o wpis). Spółka taka
    nie ma (BO NIE MUSI) mieć umowy w formie aktu notarialnego

    u mnie w banku konsternacja. Spólka zoo _musi_ przedstawić
    umowę spółki _w_formie_aktu_notarialnego_ i koniec.
    nie ma aktu, nie ma rachunku.

    czy ktoś miał ten sam problem?

  • 2. Data: 2012-03-05 07:00:49
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > u mnie w banku konsternacja. Spólka zoo _musi_ przedstawić
    > umowę spółki _w_formie_aktu_notarialnego_ i koniec.
    > nie ma aktu, nie ma rachunku.
    >
    > czy ktoś miał ten sam problem?

    Zakładałem rachunek na sam odpis z KRS.
    Umowy nikt nie chciał.

  • 3. Data: 2012-03-05 09:01:37
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 4 Mar 2012 23:04:08 +0000 (UTC), " "
    <k...@g...pl> wrote:
    > nie ma (BO NIE MUSI) mieć umowy w formie aktu notarialnego

    Matko, gdzie taki luz jest, ze nie musi? W KRS (sądzie) nic nie
    załatwisz (np. najprostrzej zmiany pkd) bez umowy notarialnej. O
    niemożliwości rejestracji sp zoo w KRS bez um. notarialnej nie
    wspomnę.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2012-03-05 09:34:38
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > niemożliwości rejestracji sp zoo w KRS bez um. notarialnej nie wspomnę.
    >
    > --
    > Marek

    W trybie s24 umowa spółki zawierana jest wg jedynego wzoru dostępnego w
    trakcie takiej rejestracji.

    Bogdan

  • 5. Data: 2012-03-05 10:58:35
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Bogdan <b...@p...onet.pl> wrote:

    > W trybie s24 umowa spółki zawierana jest wg jedynego wzoru dostępnego w
    > trakcie takiej rejestracji.

    Chyba nie jedynego, jest tam kilka wzorów do wyboru.

    a.

  • 6. Data: 2012-03-05 18:37:36
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2012-03-05 00:04, k...@g...pl pisze:
> [...]
    >
    > u mnie w banku konsternacja. Spólka zoo _musi_ przedstawić
    > umowę spółki _w_formie_aktu_notarialnego_ i koniec.

    W BPH nie ma problemu.
    Pozdrawiam Dan