  • 21. Data: 2004-08-19 12:20:03
    Temat: Re: [VW] Nie trzeba już czekać do następnego dnia
    Od: p...@p...onet.pl

    > I OK. Bo VW nie ma takiej usługi w ofercie.

    A szkoda, bo przydałaby się bardzo. Jestem przy bankomacie i nie wiem ile
    jeszcze mogę wypłacić.

    Piotrek

  • 22. Data: 2004-08-20 05:49:31
    Od: p...@p...onet.pl

    > Użytkownik wrote:
    > Ja też zaczynam powtarzać to co napisałem w zeszłym roku ;-)
    > Aktualizacja salda poprzednio też odbywała się rano.
    Trzeba było przelać wieczorem, a o 7:00 następowała aktualizacja salda.

    > Z tego testu nic nie wynika.
    No to zrobiłem specjalnie dla Ciebie 2 następne. Wyniki z innym poście.

    > Jeżeli chcesz coś udowodnić, zrób przelew TERAZ, idź wieczorem i wypłać.
    > Jeżeli się uda, będzie jasne że była zmiana.
    Jeżeli zrobię przelew teraz, a pójdę wypłacić za kilka godzin, to będzie to
    On-line? Gratuluję pomysłu. Przelałem środki i wypłaciłem od razu.

    Piotrek

  • 23. Data: 2004-08-20 05:54:06
    Od: p...@p...onet.pl

    Ponieważ nikt mi nie wierzy, to wykonałem jeszcze 2 następne testy:
    * w czwartek przelew o 8:02, wypłata o 8:05 (3 minuty),
    * piątek przelew 7:30, wypłata 7:34 (4 minuty).

    Chyba nic już nie muszę dodawać.

    Piotrek

  • 24. Data: 2004-08-20 06:14:58
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik wrote:
    > No to zrobiłem specjalnie dla Ciebie 2 następne. Wyniki z innym
    > poście.

    Czuję się uhonorowany ;-)

    Bogdan B.

  • 25. Data: 2004-08-20 17:44:26
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    p...@p...onet.pl napisał(a):

    > A szkoda, bo przydałaby się bardzo. Jestem przy bankomacie i nie wiem ile
    > jeszcze mogę wypłacić.

    Generuje niepotrzebne IMHO koszty. A zauważ, że VW nie ma żadnej sieci
    'zaprzynaźnionej'. Wszystkie bankomaty są dla niego w jednakowym stopniu
    'obce'. Musieliby podpisywać umowy, płacić kupę kasy... Jak dla mnie -
    niepotrzebnie.

  • 26. Data: 2004-08-20 17:45:25
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    p...@p...onet.pl napisał(a):

    > Ponieważ nikt mi nie wierzy, to wykonałem jeszcze 2 następne testy:
    > * w czwartek przelew o 8:02, wypłata o 8:05 (3 minuty),
    > * piątek przelew 7:30, wypłata 7:34 (4 minuty).
    >
    > Chyba nic już nie muszę dodawać.

    Dalej nie przekonuje to o pełnej onlineowości. Trzeba zrobić test
    wieczorem, podczas przetwarzania. Wtedy bodajże same przelewy nawet nie
    chodzą on-line.