  • 1. Data: 2004-08-17 09:19:46
    Temat: Szukam kredytu budowlanego
    Od: Qba <r...@i...bezsapmu.pl>

    Witam,

    Chcialbym sie w koncu wyniesc pod miasto i wybudowac (raczej tzw. met
    oda gospodarcza).
    Niestety nie mam wymaganych przez wiekszosc bankow 20% wkladu wlasnego.
    Mam niewielkie oszczednosci (ok 20.000 pln - z 10% kosztu inwestycji).
    Miesieszcznie moge spokojnie odlozyc 1200 pln na kredyt, koszt budowy to
    ok 200.000-250.000, duza czesc dochodu uzykuje na umowe o dzielo.

    Mozecie cos polecic? Od czego zaczac?

    pozdrawiam,
    Kuba

  • 2. Data: 2004-08-17 13:24:14
    Temat: Re: Szukam kredytu budowlanego
    Od: mj <c...@b...pl>

    Qba wrote:
> [...]
    > Miesieszcznie moge spokojnie odlozyc 1200 pln na kredyt, koszt budowy to
    > ok 200.000-250.000, duza czesc dochodu uzykuje na umowe o dzielo.

    Zacznij od Multibanku

    mj

  • 3. Data: 2004-08-17 14:28:11
    Od: "ktos" <j...@o...pl>

    >duza czesc dochodu uzykuje na umowe o dzielo.

    Jesli o to chodzi to polecam GE BM, nie polecam mBank(z wlasnej autopsji) i
    MultiBank

    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2004-08-17 14:34:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > z wlasnej autopsji

    ROTFL !

  • 5. Data: 2004-08-17 15:50:41
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >ROTFL !

    Się nie ma z czego śmiać. Z etycznego punktu widzenia lepsza własna niż
    cudza...
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2004-08-17 16:04:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Się nie ma z czego śmiać. Z etycznego punktu widzenia lepsza własna niż
    > cudza...

    AUTOPSJA ;-)))) ? ROTFL*2

  • 7. Data: 2004-08-17 17:27:24
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >AUTOPSJA ;-)))) ? ROTFL*2

    Ponieważ mam przejściowy (po jedzeniu) zanik poczucia humoru więc wyjaśnię Ci
    o kobieto złośliwa, powyższy żart. Otóż, autopsja to wedle mojego słownika
    wyrazów obcych, to:
    "<gr.autopsia> 1. oglądanie dla naocznego stwierdzenia; widzenie czego
    własnymi oczami. 2. med. sekcja zwłok w celu ustalenia przyczyn śmierci"
    I tak, kpinę ze znaczenia pierwszego, w którym istotnie trudno o inną niż
    własna, odniosłem do drugiego, od tak dla żartu. Przepraszam.
    By the way: już po urlopie?

  • 8. Data: 2004-08-18 08:51:44
    Temat: [OT autopsja] Re: Szukam kredytu budowlanego
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    Ci
    > o kobieto złośliwa, powyższy żart. Otóż, autopsja to wedle mojego słownika

    Tam zaraz złośliwa ;-) Przy okazji - nie musisz wyjaśniać posiłkując się
    słownikiem - autopsji w wersji medycznej co prawda nie znam z autopsji ;-)
    ale samo pojęcie jest mi znane (choc upał robi swoje i niejako osłabia
    połączenie między 2 ostatnimi szarymi komórkami w mojej głowie ;-)))

    > By the way: już po urlopie?

    Ano :-(

  • 9. Data: 2004-08-18 11:09:55
    Temat: Re: [OT autopsja] Re: Szukam kredytu budowlanego
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Ano :-(

    Ja też i pewnie się już przestawiam na zawodowy dydaktyzm, z czego wynika
    skłonność do powoływania się na źrodła.