  • 1. Data: 2004-08-17 02:34:09
    Temat: Re: Likwidacja lokaty walutowej w Invest Banku
    Od: "Thot" <n...@n...com>

    hmm zwykle za wypłatę pewnej sumy powyżej ustalonego limitu (np. bez
    telefonicznego jedno bądź dwudniowego uprzedzenia) jest pobierana jakaś
    opłata, nie wiem dokładnie jaka dla konkretnie tego banku ale zaprawdę
    powiadam iż tak może być.. ;-)

  • 2. Data: 2004-08-17 15:21:53
    Temat: Likwidacja lokaty walutowej w Invest Banku
    Od: "hmm" <m...@p...onet.pl>

    Mam pytanie o Invest Bank
    Szukałem odpowiedzi w regulaminach, taryfach opłat i prowizji oraz na www i

  • 3. Data: 2004-08-17 17:47:16
    Od: "hmm" <m...@p...onet.pl>

    Wiem ze takie opłaty sa w przypadku rachunków zwyklych ale tu chodzi o lokate.
    Czy oni traktuja to tak samo ???