  • 11. Data: 2004-08-18 12:43:25
    Temat: Re: [VW] Nie trzeba już czekać do następnego dnia
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 18 Aug 2004 14:18:14 +0200, w <cfvhf1$scs$1@atlantis.news.tpi.pl>, "SEBEK"
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > i teraz VW jest najlepszy. A do niedawna był najleopszy też

    Pretorianie są też w wydaniu niemieckim? ;>

  • 12. Data: 2004-08-18 20:20:13
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    p...@p...onet.pl napisał(a):

    > Chodziło mi o stwierdzenie, że w żadnym bankomacie nie dowiem się o saldzie
    > konta e-direct. Na wydruku po operacji wypłaty pojawia się magiczne 0 lub brak
    > informacji o saldzie.

    I OK. Bo VW nie ma takiej usługi w ofercie.

  • 13. Data: 2004-08-18 20:22:33
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Marcin Lubojański napisał(a):

    > Może ktoś steścić czy działa tak szybko jak w mBanku? Tzn praktycznie od
    > razu (przelew przez wap z komórki pod bankomatem i od razu wypłata).

    Nie da się. VW nie ma WAPu. :-)

  • 14. Data: 2004-08-18 20:25:31
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie da się. VW nie ma WAPu. :-)

    Ale ma 0800. Jak nie ma się Idei, to można skorzystac z budki tel. ;-)))

  • 15. Data: 2004-08-18 20:45:32
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Nie da się. VW nie ma WAPu. :-)

    Konta w VW nie mam (jeszcze?) więc nie wiem. Strzelałem. Chodziło mi o
    to czy na prawdę działa to on-line czy jakiś poślizg jednak jest.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 16. Data: 2004-08-18 22:11:00
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Glenn napisał(a):

    > Ale ma 0800. Jak nie ma się Idei, to można skorzystac z budki tel. ;-)))

    Owszem. Jeśli faktycznie karta jest on-line - to całkiem OK.

    Tylko ciągle występuje problem, że nawet przelewy wewnątrz VW nie zawsze
    idą on-line - szczególnie wieczorami. I tego nie zmieni onlineowość
    karty. Na karcie będziesz miał dopiero dokładnie w chwili gdy środki
    zostaną zaksięgowane. A te mogą być zaksięgowane sporo później podczas
    przetwarzania. Kiedy - tego nie wie nikt.

  • 17. Data: 2004-08-18 22:13:41
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Marcin Lubojański napisał(a):

    > Konta w VW nie mam (jeszcze?) więc nie wiem. Strzelałem. Chodziło mi o
    > to czy na prawdę działa to on-line czy jakiś poślizg jednak jest.

    Trza sprawdzić. Niech to ktoś przetestuje. Przelew z pluskonta na
    edirect i od razu wypłata z e-direct. Przelew albo przez konsultanta
    [0800 z Idei] albo z laptopa. Robienie przelewu w domu i bieganie do
    bankomatu odpada - zawsze parę minut to jest, a test ma pokazać, czy to
    jest faktycznie online...

  • 18. Data: 2004-08-18 22:14:12
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > [0800 z Idei] albo z laptopa. Robienie przelewu w domu i bieganie do
    > bankomatu odpada - zawsze parę minut to jest, a test ma pokazać, czy to
    > jest faktycznie online...

    No, nie pomyślałem, że ktoś może mieć dwa kroki do bankomatu z
    pracy/domu. :-)

  • 19. Data: 2004-08-19 10:16:15
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 18 Aug 2004 22:45:32 +0200, w <cg0f45$g0c$1@inews.gazeta.pl>, Marcin
    Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl> napisał(-a):

    > Konta w VW nie mam (jeszcze?) więc nie wiem. Strzelałem. Chodziło mi o
    > to czy na prawdę działa to on-line czy jakiś poślizg jednak jest.

    Znając sposób działania VWB stawiam na kilkuminiutowy poślizg.

  • 20. Data: 2004-08-19 12:15:48
    Od: p...@p...onet.pl

    > Znając sposób działania VWB stawiam na kilkuminiutowy poślizg.

    Zgadza się - dziś musiałem czekać na mozliwość wypłaty aż 3 minuty.

    Piotrek