eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Już ponad 0,5 miliona złotych wpłynęło na konto Programu Budowy Polskiego Sztucznego Serca dzięki posiadaczom konta Inteligo.

  • 1. Data: 2004-08-17 13:24:20
    Temat: Już ponad 0,5 miliona złotych wpłynęło na konto Programu Budowy Polskiego Sztucznego Serca dzięki posiadaczom konta Inteligo.
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Co trzecia złotówka (z 1,5 mln pozyskanych) zgromadzona na koncie Programu
    Budowy Polskiego Sztucznego Serca zebrana została dzięki posiadaczom konta
    Inteligo. Z każdej transakcji bezgotówkowej dokonywanej kartą Inteligo Visa
    Electron z Sercem część przychodu banku jest przekazywana na rzecz Polskiego
    Sztucznego Serca (PSS).
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,6240
    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-08-17 13:58:36
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Inteligo. Z każdej transakcji bezgotówkowej dokonywanej kartą Inteligo Visa
    > Electron z Sercem część przychodu banku jest przekazywana na rzecz Polskiego
    > Sztucznego Serca (PSS).

    Ktoś wie jaka konkretnie część idzie na Fundację? Pytałem już dawno
    konsultanta, podał kilka przykładów, ale mi się zapomniało. Macie gdzieś
    takie dane ?

  • 3. Data: 2004-08-17 14:10:49
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO> wrote:
    > Ktoś wie jaka konkretnie część idzie na Fundację? Pytałem już dawno
    > konsultanta, podał kilka przykładów, ale mi się zapomniało. Macie
    > gdzieś takie dane ?

    jesli dobrze pamietam 1/4 kasy naleznej Inteligo

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-08-17 19:31:09
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > jesli dobrze pamietam 1/4 kasy naleznej Inteligo

    w sumie moze i isc nawet 1gr, wazne ze nie z kieszeni klientow, co
    gwarantuje ze ludziska beda uzywali tych kart. Dla tego tez wszedzie
    place ta karta jezeli mam okazje.

    --

    GideoN

    ----------------------------------
    usun [NO_SPAM] aby napisac do mnie
    ----------------------------------

  • 5. Data: 2004-08-17 19:49:00
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    GideoN napisał(a):

    > w sumie moze i isc nawet 1gr, wazne ze nie z kieszeni klientow, co
    > gwarantuje ze ludziska beda uzywali tych kart. Dla tego tez wszedzie
    > place ta karta jezeli mam okazje.

    No. Szkoda, że ePKOwcy nie mieli możliwości wyboru którą kartę chcą.
    Dostali zwykłą. Ja wiem - nowa karta to grosze, ale pewnie im się nie
    będzie chciało. A to jest parę osób jednak...

  • 6. Data: 2004-08-17 19:49:58
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Wojciech Nawara wrote:

    > No. Szkoda, że ePKOwcy nie mieli możliwości wyboru którą kartę chcą.
    > Dostali zwykłą. Ja wiem - nowa karta to grosze, ale pewnie im się nie
    > będzie chciało. A to jest parę osób jednak...

    a szkoda szkoda.

    --

    GideoN

    ----------------------------------

  • 7. Data: 2004-08-17 20:06:24
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    GideoN napisał(a):

    > a szkoda szkoda.

    Tak pomyślałem. Jeśli nie ma kart co-brander z pajacykiem, to mogły by
    być. Pewnie nieźle by się sprzedawały. Nawet mógłbym za nią ileś więcej
    zapłacić, gdyby nadwyżka poszła do pajacyka. Za to nie akceptuję
    doliczania przymusowego 1 PLN, jak na karcie WOŚP Pekao SA.

  • 8. Data: 2004-08-18 09:18:14
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Tak pomyślałem. Jeśli nie ma kart co-brander z pajacykiem,

    Jak nie ma jak są ;-))) ? Na dodatek w promocji ;-)

    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/196559