  • 1. Data: 2004-08-17 10:55:39
    Temat: [VW] Nie trzeba już czekać do następnego dnia
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    Jeszcze nikt na grupie nie wykonał testu po zmianach z 11.08, więc chciałbym
    podzielić się miłą wiadomością - nie trzeba już czekać z aktualizacją stanu
    konta karty do e-direct. Wykonałem dziś test: po przelaniu środków z plus konta
    na puste e-direct można od razu korzystać z karty VE. Bankomat wypłacił mi bez
    problemów.

    Wciąż jednak po operacji saldo dostępne jest zerowane. To chyba nie zmieni
    się szybko, bo w innych bankach jest podobnie (wypłata w obcym bankomacie).

    Mimo wszystko ostatnią zmianę w VW oceniam wysoko.

    Piotrek

  • 2. Data: 2004-08-17 11:09:16
    Temat: Re: [VW] Nie trzeba już czekać do następnego dnia
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Piotr napisał(a):

> [...]
    > na puste e-direct można od razu korzystać z karty VE. Bankomat wypłacił mi bez

    Po jakim czasie od przelewu wypłaciłeś?

    > Wciąż jednak po operacji saldo dostępne jest zerowane. To chyba nie zmieni
    > się szybko, bo w innych bankach jest podobnie (wypłata w obcym bankomacie).

    ??????????????????????????????????

  • 3. Data: 2004-08-17 14:44:41
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wciąż jednak po operacji saldo dostępne jest zerowane. To chyba nie
    zmieni
    > się szybko, bo w innych bankach jest podobnie (wypłata w obcym
    bankomacie).

    nie rozumiem tego?

  • 4. Data: 2004-08-18 05:08:31
    Od: p...@p...onet.pl

    > Po jakim czasie od przelewu wypłaciłeś?

    Przelew o 7:00, wypłata o 11:00 (4 godziny). Dotychczas musiałem czekać aż
    do 19:00.

    Piotrek

  • 5. Data: 2004-08-18 05:15:11
    Od: p...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > zmieni
    > bankomacie).
    >
    > nie rozumiem tego
    Czy mając konto w banku x możesz iść do bankomatu banku y i zobaczyć stan
    konta? Zwykla nie, chyba że te 2 banki ściśle wspólpracują ze sobą - np.
    x=Lukas i y=BZWBK. Dla kilku banków y=Euronet, ale nie dla wszystkich.

    Chodziło mi o stwierdzenie, że w żadnym bankomacie nie dowiem się o saldzie
    konta e-direct. Na wydruku po operacji wypłaty pojawia się magiczne 0 lub brak
    informacji o saldzie.

    Piotrek

  • 6. Data: 2004-08-18 08:16:34
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Marcin Lubojański wrote:

    > Może ktoś steścić czy działa tak szybko jak w mBanku? Tzn praktycznie
    > od razu (przelew przez wap z komórki pod bankomatem i od razu
    > wypłata).

    Do niedawna _nie_działało_tak_jak_w_mBanku ;-)
    Aktualizacja raz (może dwa razy?) na dzień.
    Jak jest teraz - nie jest dla mnie całkiem jasne.
    Ktoś tu zrobił przelew rano i poszedł kilka godzin później do bankomatu,
    rzecz w tym że aktualizacja odbywała się AFAIK właśnie rano.

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2004-08-18 09:14:34
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    p...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]

    Może ktoś steścić czy działa tak szybko jak w mBanku? Tzn praktycznie od
    razu (przelew przez wap z komórki pod bankomatem i od razu wypłata).

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 8. Data: 2004-08-18 10:17:57
    Od: p...@p...onet.pl

    > Do niedawna _nie_działało_tak_jak_w_mBanku ;-)
    > Aktualizacja raz (może dwa razy?) na dzień.

    Zgadza się.

    > Jak jest teraz - nie jest dla mnie całkiem jasne.

    Właśnie dlatego zrobiłem test i dzielę się wynikiem rozpoczynając nowy wątek.

    > Ktoś tu zrobił przelew rano

    Nie ktoś, ale autor wątku - Piotrek.

    > i poszedł kilka godzin później do bankomatu,
    > rzecz w tym że aktualizacja odbywała się AFAIK właśnie rano.

    Napisałem, ale jeżeli nie przeczytałeś to powtarzam: salda były aktualizowane
    z kilkugodzinnym opóżnieniem. Jeżeli chciałeś mieć pieniążki rano, to musiałeś
    zrobić przelew poprzedniego dnia. Teraz ta zasada nie obowiązuje.

    Piotrek

  • 9. Data: 2004-08-18 11:09:58
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > aktualizowane z kilkugodzinnym opóżnieniem. Jeżeli chciałeś mieć
    > pieniążki rano, to musiałeś zrobić przelew poprzedniego dnia. Teraz

    Ja też zaczynam powtarzać to co napisałem w zeszłym roku ;-)
    Aktualizacja salda poprzednio też odbywała się rano.
    Z tego testu nic nie wynika.
    Jeżeli chcesz coś udowodnić, zrób przelew TERAZ, idź wieczorem i wypłać.
    Jeżeli się uda, będzie jasne że była zmiana.

    Bogdan B.

  • 10. Data: 2004-08-18 12:18:14
    Od: "SEBEK" <s...@p...onet.pl>

    i teraz VW jest najlepszy. A do niedawna był najleopszy też

    SEba