  • 1. Data: 2004-08-17 09:19:22
    Temat: Do posiadaczy kredytów hipotecznych w PKO.BO "Własny Kąt"- zróbmy małą ankiete o wysokości marży
    Od: "piotrr" <i...@p...onet.pl>

    Witam. Mam taką propozycje aby wpisali się tylko Ci co mają kredyt
    hipoteczny "Własny Kąt" w PKO BP. Wpis ma dotyczyć tylko i wyłącznie marży
    jaką macie wpisaną w umowie, dział "oprocentowanie kredytu". Można bedzie
    zobaczyc jakie są rozbieżności w ustalaniu marży i ustalić jakąś średnią. Ja
    osobiscie mam marże w wysokości 4,2 pkt. procentowych i cos mi się zdaje że
    jest to sporo. Mam zamiar napisać do pko o renegocjacje umowy kredytowej aby
    mi obniżyli ową marże. Także zapraszam do wpisów, zobaczymy jakie są
    rozbieżności.

  • 2. Data: 2004-08-17 09:23:19
    Temat: 4,2 pkt.
    Od: "piotrr" <i...@p...onet.pl>

    Wiec zaczne od siebie,najlepiej pisac w temacie wtedy bedzie czytelne.

  • 3. Data: 2004-08-17 09:36:26
    Temat: Re: Do posiadaczy kredyt?w hipotecznych w PKO.BO "W?asny K?t"- zr?bmy ma?? ankiete o wysoko?ci mar?y
    Od: Miroslaw Luc <m...@n...pl>

    piotrr <i...@p...onet.pl> wrote:

    : hipoteczny "W?asny K?t" w PKO BP. Wpis ma dotyczy? tylko i wy??cznie mar?y
    : jak? macie wpisan? w umowie, dzia? "oprocentowanie kredytu". Mo?na bedzie

    1%

    --
    -Mirek

  • 4. Data: 2004-08-17 09:48:12
    Temat: 1,5 %
    Od: "wk" <w...@W...gazeta.pl>

    piotrr <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    aby
    > mi obniżyli ową marże. Także zapraszam do wpisów, zobaczymy jakie są

    mnie dot. 6. punkt w tabelce:
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=opro_01d/id_tyt=23/
    zone=-1/section=indy

  • 5. Data: 2004-08-17 10:02:01
    Od: JR <r...@p...pl_WYKASUJ>

> [...]
    >jest to sporo. Mam zamiar napisać do pko o renegocjacje umowy kredytowej aby
    >mi obniżyli ową marże. Także zapraszam do wpisów, zobaczymy jakie są

    nie ma szans :(

    proponuja splacic i zaciagnac kolejny kredyt juz z nizszym
    oprocentowaniem... oczywiscie musisz zalatwic wszelkie papierki i
    zaplacic stosowne oplaty.

    Rysiek

  • 6. Data: 2004-08-17 10:29:12
    Temat: Małe uzupełnienie KREDYT we CHF
    Od: "piotrr" <i...@p...onet.pl>

    jw...................

  • 7. Data: 2004-08-17 11:01:53
    Temat: Re: Małe uzupełnienie KREDYT we CHF
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Grupowicz "piotrr", używający adresu <i...@p...onet.pl>
    napisał:
    > jw...................

    Trzeba bylo tak od razu, bo ja w PLN mam WIBOR S-3M + 1,6% i mnie troche
    zdziwilo te Twoje 4,2%

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 8. Data: 2004-08-17 11:58:51
    Temat: 1,1 %
    Od: "Pressto" <e- pressto@chello.pl.invalid>

    Witam,
    > mnie dot. 6. punkt w tabelce:
    > http://www.pkobp.pl/index.php/id=opro_01d/id_tyt=23/
    zone=-1/section=indy

    Mnie również dotyczy 6 punkt tej tabelki ale marża wynosi 1,1%,
    kredyt na 20 lat raty równe.

    --
    pozdrawiam
    Pressto

  • 9. Data: 2004-08-17 12:02:21
    Od: maciej <k...@c...to.waw.pl>

    Użytkownik piotrr napisał:
    > jw...................

    maciek

  • 10. Data: 2004-08-17 12:48:09
    Temat: Re: 1,1 %
    Od: "wk" <w...@N...gazeta.pl>

    Pressto <e- pressto@chello.pl.invalid> napisał(a):

    > Witam,
    > >
    > Mnie również dotyczy 6 punkt tej tabelki ale marża wynosi 1,1%,
    > kredyt na 20 lat raty równe.

    Jak Ci się udało wytargować?