  • 1. Data: 2010-08-15 19:15:31
    Temat: Uwaga - szczyt bezczelnosci mBanku
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Witam,
    Dzisiaj patrzę na historię mKonta a tu :
    "OPŁATA ZA ZAMÓWIENIE LISTY TAN" - 5zł
    Co to do k... nędzy jest lista tan?!
    Okazało się, że jest to oplata za listę hasel jednorazowych. (jakby nie
    mogli normalnie napisac "oplata za liste hasel"). Oczywiscie nic takiego nie
    zamawiałem.
    Chcialem przejsc na hasła sms-owe jak papierowe mi sie skonczą a tu bach
    uszczesliwili mnie na siłe kasując piątaka!!!
    Chrzanic 5zł!!! Dla mnie to absolutnie nieznacząca kwota i zupełnie nie o to
    chodzi. Ale pazernosc i bezczelnosc mBanku w tym momencie przeszla juz
    wszystko. A ja nie lubię jak mnie ktoś okrada.

    I to był gwóźdź do trumny. W tym tygodniu dla zasady zmieniam bank. Chrzanię
    tych wyłudzaczy. Przejdę do konkurencji żeby mieć satysfakcję.

    Pozdrawiam i ostrzegam,
    Leszek P.

  • 2. Data: 2010-08-15 19:21:24
    Temat: Re: Uwaga - szczyt bezczelnosci mBanku
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 15 Sie, 21:15, "ViRuS" <b...@b...pl> wrote:
    > Witam,
    > Dzisiaj patrzę na historię mKonta a tu :
    > "OPŁATA ZA ZAMÓWIENIE LISTY TAN" - 5zł
    > Co to do k... nędzy jest lista tan?!

    Ale pretensję masz do siebie tylko i wyłącznie mam nadzieję, że do tej
    pory nie wiesz jak działają hasła jednorazowe i że są płatne? Jak
    również nie są Ci obce takie podstawy jak:

    http://www.mbank.pl/przewodnik/faq/questions.html?ca
    tegory=13

  • 3. Data: 2010-08-15 19:22:21
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2010-08-15 21:15, ViRuS pisze:

    > Chrzanię tych wyłudzaczy. Przejdę do konkurencji żeby mieć satysfakcję.

    Powodzenia. Trąbili o tym wystarczająco długo...

    --
    radar

  • 4. Data: 2010-08-15 19:36:02
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2010-08-15 21:15, ViRuS pisze:

    > I to był gwóźdź do trumny. W tym tygodniu dla zasady zmieniam bank. Chrzanię
    > tych wyłudzaczy. Przejdę do konkurencji żeby mieć satysfakcję.

    "Do BYDGOSZCZY będę jeździł..." ;-)
    http://www.youtube.com/watch?v=Wn6LGe-jl5M#t=5m51s

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 5. Data: 2010-08-15 19:46:46
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Użytkownik "radar" <_sara_@_post_._pl_> napisał w wiadomości

    > Powodzenia. Trąbili o tym wystarczająco długo...
    >
    > --
    > radar

    Nie wiem czy długo czy krótko bo mnie pierwszy raz na to rąbnęli. Że są
    płatne to wiedziałem od dawna, ale że obowiązkowo mnie uszczęśliwią kradnąc
    przy tym 5zł to nie wiedziałem. A ja nie mam czasu sie doktoryzowac z
    regulaminów, które notabene powinienem dostac w wersji papierowej do rączki
    wraz ze wskazaniem co się zmieniło i czy wyrażam zgodę. Nie tak to powinno
    wyglądac i jesli uwazasz ze postępowanie mBanku jest fair to chyba pracujesz
    w tym banku. To troche jak w filmie U-Turn gdzie Sean Penn trafia do
    mechanika samochodowego wariata, który po naprawie wymysla mu astronomiczną
    kwotę i pokazuje mu jakies regulaminy na ścianie, totalnie zasyfione, na
    których nie widać...
    Jezeli w mBanku uwazają ze mogą wciskać nowe zasady tylnymi drzwiami bez
    informowania nikogo nabierając na kolejne oplaty setki tysiecy ludzi to
    zycze im powodzenia. Na szczescie są inne banki. 10 lat w jednym to za
    długo.

    L.

  • 6. Data: 2010-08-16 05:22:09
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 15 Sie, 21:46, "ViRuS" <b...@b...pl> wrote:

> [...]
    > informowania nikogo nabierając na kolejne oplaty setki tysiecy ludzi to
    > zycze im powodzenia. Na szczescie są inne banki. 10 lat w jednym to za

    Funkcjonalność ta działa od początku istnienia mBanku (!!!) i ma
    zapobiegać kolejnym wpisom bez sensu (że złodzieje pozbawili cię
    dostępu do pieniędzy, bo nie masz listy haseł, a na nową trzeba kilka
    dni czekać), więc szkoda, że zauważyłeś to dopiero teraz, ale to nadal
    wyłącznie Twój problem. Skoro o opłacie wiesz to czego jeszcze chcesz?

  • 7. Data: 2010-08-16 05:36:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Tomek z Wawy <t...@t...pl> writes:

    > Funkcjonalność ta działa od początku istnienia mBanku (!!!) i ma

    Nieprawdą jest jakoby. Działa od dawna, ale nie od początku.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 8. Data: 2010-08-16 12:51:23
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 16.08.2010 07:22, Tomek z Wawy wrote:

> [...]
    > dni czekać), więc szkoda, że zauważyłeś to dopiero teraz, ale to nadal
    > wyłącznie Twój problem. Skoro o opłacie wiesz to czego jeszcze chcesz?

    Mnie jeszcze nigdy nie przysłali z własnej woli. W jakim momencie
    automatycznie wysyłana jest nowa lista?

  • 9. Data: 2010-08-16 13:09:08
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:i4bc8g$rv1$1@news.onet.pl> XYZ typed:

    > Mnie jeszcze nigdy nie przysłali z własnej woli. W jakim momencie
    > automatycznie wysyłana jest nowa lista?

    Po wykorzystaniu czterdziestego hasła z listy będącej w użyciu.
    Tak było zanim listy zrobiły się płatne i być może tak pozostało.

    --
    Imka

  • 10. Data: 2010-08-16 16:18:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Po wykorzystaniu czterdziestego hasła z listy będącej w użyciu.
    > Tak było zanim listy zrobiły się płatne i być może tak pozostało.

    i ma to sens, żeby w przypadku wykorzystania wszystkich haseł klient nie
    został bez możliwości autoryzowania przelewów

    --
    pozdrawiam
    RobertS