    From: "ViRuS" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uwaga - szczyt bezczelnosci mBanku
    Date: Sun, 15 Aug 2010 21:46:46 +0200

    Użytkownik "radar" <_sara_@_post_._pl_> napisał w wiadomości
    news:i49ep9$njj$1@news.dialog.net.pl...

    > Powodzenia. Trąbili o tym wystarczająco długo...
    >
    > --
    > radar

    Nie wiem czy długo czy krótko bo mnie pierwszy raz na to rąbnęli. Że są
    płatne to wiedziałem od dawna, ale że obowiązkowo mnie uszczęśliwią kradnąc
    przy tym 5zł to nie wiedziałem. A ja nie mam czasu sie doktoryzowac z
    regulaminów, które notabene powinienem dostac w wersji papierowej do rączki
    wraz ze wskazaniem co się zmieniło i czy wyrażam zgodę. Nie tak to powinno
    wyglądac i jesli uwazasz ze postępowanie mBanku jest fair to chyba pracujesz
    w tym banku. To troche jak w filmie U-Turn gdzie Sean Penn trafia do
    mechanika samochodowego wariata, który po naprawie wymysla mu astronomiczną
    kwotę i pokazuje mu jakies regulaminy na ścianie, totalnie zasyfione, na
    których nie widać...
    Jezeli w mBanku uwazają ze mogą wciskać nowe zasady tylnymi drzwiami bez
    informowania nikogo nabierając na kolejne oplaty setki tysiecy ludzi to
    zycze im powodzenia. Na szczescie są inne banki. 10 lat w jednym to za
    długo.

    L.