  • 1. Data: 2010-08-13 21:50:19
    Temat: Nie wróciły pieniądzę z lokaty w OpenFinance
    Od: net <n...@s...org>

    Witam,
    Wczoraj powinny wrócić moje pieniądze z lokaty w OpenF. Nie wróciły.
    W historii operacji widzę że saldo lokaty równa się 0 zł. Powinno być
    kilka kilo + odsetki.
    Zaczął się weekend i infolinia nie działa...

    O co chodzi ? Czy mam teraz do nich wydzwaniać, żeby łaskawie oddali mi
    pieniądze ???

  • 2. Data: 2010-08-13 22:13:34
    Temat: Re: Nie wróciły pieniądzę z lokaty w OpenFinance
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    net wrote:
> [...]
    > Zaczął się weekend i infolinia nie działa...
    >
    > O co chodzi ? Czy mam teraz do nich wydzwaniać, żeby łaskawie oddali mi

    oddzadza w poniedzialek jak mrowki wroca do pracy.
    ewentaulnie jutro jak sie komputery po przetwarzaniu nocnym polapia.
    idz spac i napisz jutro rano

  • 3. Data: 2010-08-16 06:42:44
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2010-08-13 23:50, net pisze:
> [...]
    > Zaczął się weekend i infolinia nie działa...
    >
    > O co chodzi ? Czy mam teraz do nich wydzwaniać, żeby łaskawie oddali mi

    W weekend nie chodzą przelewy międzybankowe.
    Poczytaj, choćby na grupie, o elixirze.

  • 4. Data: 2010-08-16 17:59:11
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    ~|_ukasz pisze:

    > W weekend nie chodzą przelewy międzybankowe.
    > Poczytaj, choćby na grupie, o elixirze.

    A Ty poczytaj o przetwarzaniu danych z ostatnich sesji elixir w bankach,
    jeden ma kasę o 18.30, drugi następnego dnia, jeszcze inny w
    poniedziałek dopiero. :)
    Nie wszędzie jeszcze XXI wiek zagościł na dobre :)

    Pzdr
    Ranger