  • 1. Data: 2010-08-15 08:18:36
    Temat: BZWBK Premia
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Założyłem u nich konto pod koniec maja to kiedy mogę się
    spodziewać
    100 zł premii.

    A może ktoś kto zakładał w kwietniu może się pochwalić kiedy
    otrzymał premie ?

    Damian

  • 2. Data: 2010-08-15 10:11:55
    Temat: Re: BZWBK Premia
    Od: Ziutkowski <a...@b...com>

    On 15 Sie, 10:18, "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > spodziewać
    > 100 zł premii.
    >
    > A może ktoś kto zakładał w kwietniu może się pochwalić kiedy

    Ja zakladalem rowniez w kwietniu. Niestety, nie wyplacili. Konieczne
    jest zlozenie pisemnej reklamacji w oddziale i trwa to okolo tygodnia
    do momentu wyplaty . Wtedy rusza swoje 4 litery. W przeciwnym wypadku
    mozesz sobie czekac. Z tego co wiem, nie Ty pierwszy i nie ostatni.

    Jozek

  • 3. Data: 2010-08-15 11:42:34
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Damian Niusy <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Założyłem u nich konto pod koniec maja to kiedy mogę się
    > spodziewać 100 zł premii.

    Zgodnie z regulaminem musiales wplacic po 1000 w czerwcu
    i lipcu, do końca sierpnia dostaniesz nagrodę.

    a.

  • 4. Data: 2010-08-15 23:17:08
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 100 zł premii.
    >
    > A może ktoś kto zakładał w kwietniu może się pochwalić kiedy

    Po trzech pełnych miesiącacch, jeśli wpłacałeś po 1000 zł miesięcznie.
    Mnie przyszło "samo" bez upominania się.

    Pozdrawiam
    Feromon

  • 5. Data: 2010-08-16 10:00:23
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

> [...]
    > spodziewać
    > 100 zł premii.
    >
    > A może ktoś kto zakładał w kwietniu może się pochwalić kiedy

    Użytkownik 'Vemif' ma rację. Klienci, którzy założyli konto
    Wydajesz&Zarabiasz w maju 2010 i spełnili warunki promocji otrzymają
    100 zł w sierpniu 2010. Nie ma potrzeby składać reklamacji.
    Promocja obejmowała klientów, którzy:
    - przez okres 12 miesięcy poprzedzających otwarcie konta W&Z nie mieli
    konta osobistego złotowego w Banku Zachodnim WBK
    - zawarli umowę o kartę płatniczą
    - zawarli umowę o usługi elektroniczne (o ile wcześniej nie została
    zawarta)
    - zapewnili wpływ w wysokości minimum 1 000zł miesięcznie w dwóch
    kolejnych miesiącach kalendarzowych następujących po miesiącu otwarcia
    rachunku.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK