  • 1. Data: 2010-08-15 12:32:51
    Temat: dwie impresje
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Otwieram ci ja przesyłkę z Millennium, a tam nowa karta Impresja oraz list,
    z którego wynika, że ta co ją mam teraz została wyprodukowana w niewłaściwej
    kolorystyce i w związku z tym zostaje wymieniona.

    Różnice są takie:
    - nowa jest na awersie znacznie bardziej różowa, stara bardziej wpadała w
    czerwień, wizerunek jest mniej ostry;
    - trochę inny kadr jest na awersie; nowej jest jakby nieco bardziej z bliska
    ujęty;
    - rewers starej jest srebrny, a nowej różowy.

    Innych różnic (grubość, jakość) nie dostrzegam.

    Fart, trafił mi się fajny egzemplarz kolekcjonerski, ciekawe czy dużo takich
    poszło w rynek. Przy okazji o miesiąc przedłużył mi się termin ważności
    karty, choć cykle roczne pozostają bez zmiany, podobnie jak wszystkie inne
    cechy karty: numer, PIN, limity. CVV2 naturalnie wygenerował się nowy.

  • 2. Data: 2010-08-15 16:52:40
    Temat: Re: dwie impresje
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Fart, trafił mi się fajny egzemplarz kolekcjonerski,

    nic tylko gratulować, może trafiłeś na "złoty mauritius" ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS