    From: "ViRuS" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Uwaga - szczyt bezczelnosci mBanku
    Date: Sun, 15 Aug 2010 21:15:31 +0200

    Witam,
    Dzisiaj patrzę na historię mKonta a tu :
    "OPŁATA ZA ZAMÓWIENIE LISTY TAN" - 5zł
    Co to do k... nędzy jest lista tan?!
    Okazało się, że jest to oplata za listę hasel jednorazowych. (jakby nie
    mogli normalnie napisac "oplata za liste hasel"). Oczywiscie nic takiego nie
    zamawiałem.
    Chcialem przejsc na hasła sms-owe jak papierowe mi sie skonczą a tu bach
    uszczesliwili mnie na siłe kasując piątaka!!!
    Chrzanic 5zł!!! Dla mnie to absolutnie nieznacząca kwota i zupełnie nie o to
    chodzi. Ale pazernosc i bezczelnosc mBanku w tym momencie przeszla juz
    wszystko. A ja nie lubię jak mnie ktoś okrada.

    I to był gwóźdź do trumny. W tym tygodniu dla zasady zmieniam bank. Chrzanię
    tych wyłudzaczy. Przejdę do konkurencji żeby mieć satysfakcję.

    Pozdrawiam i ostrzegam,
    Leszek P.