  • 11. Data: 2010-08-16 16:20:50
    Temat: Re: Uwaga - szczyt bezczelnosci mBanku
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i4boc2$ds5$...@o...icpnet.pl...

    > i ma to sens, żeby w przypadku wykorzystania wszystkich haseł klient nie
    > został bez możliwości autoryzowania przelewów

    IMO ma to jednak ograniczony sens. To klient powinien o to dbać. Dopóki
    hasła były darmowe było to jednoznacznie z korzyścią dla klienta. Od kiedy
    są płatne, już nie.No ale skoro da się to wyłączyć na mLinii, to bankowi nie
    ma czego zarzucić.

  • 12. Data: 2010-08-16 16:52:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MarekZ wrote:
> [...]
    > hasła były darmowe było to jednoznacznie z korzyścią dla klienta. Od
    > kiedy są płatne, już nie.No ale skoro da się to wyłączyć na mLinii, to

    wystarczyłoby przypomnienie duzymi literami, ze hasla sie koncza i ze za
    chwile klient zostanie z reka w nocniku.
    Natomiast decydowanie za klienta, czy chce wydac kase czy nie, to troche
    za duzo.

    zostawienie wszystkiego pod haslem "to klient powinien o to dbac" zaraz
    spowoduje lawine awantur "nawiedzonych", ze bank im nie przypomnial.
    Pożywny temat dla gazeciarzy.

  • 13. Data: 2010-08-16 17:56:22
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    RobertS pisze:

    > i ma to sens, żeby w przypadku wykorzystania wszystkich haseł klient nie
    > został bez możliwości autoryzowania przelewów

    Jeszcze ten bezczelny tytuł "OPŁATA ZA ZAMÓWIENIE LISTY TAN", ale tak
    jakbym nie znał banków, to taka nieścisłość to najmniejsze z ich przewinień.
    Ale co zrobić, przecież do Bydgoszy nie będę popier... ;)

    Pozdro
    Ranger

  • 14. Data: 2010-08-16 22:45:23
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (16.08.2010 18:52), witek wrote:

> [...]
    > chwile klient zostanie z reka w nocniku.
    > Natomiast decydowanie za klienta, czy chce wydac kase czy nie, to troche

    No ale chyba się bank z klientem umówił na to, nie?

    Ja uważam za bardzo fajne to, że Inteligo mi samo wysyła następną kartę
    kodów kiedy dochodzę do połowy aktualnie używanej.

    p. m.

  • 15. Data: 2010-08-16 23:01:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    mvoicem wrote:

    > No ale chyba się bank z klientem umówił na to, nie?

    jak widać nie wszyscy to zauważyli.
    Co nie zmienia faktu, ze bank mógł to zrobić lepiej.

    > Ja uważam za bardzo fajne to, że Inteligo mi samo wysyła następną kartę
    > kodów kiedy dochodzę do połowy aktualnie używanej.

    taa, dopóki nie zacznie ci samo za to potrącać kasy i np. kary za
    niezdozwolony debet.

    Dopóki jest za darmo jest ok, przy płatnych chciałbym, aby ktoś się mnie
    najpierw zapytał czy może sobie wziąć kasę z konta.

  • 16. Data: 2010-08-16 23:48:17
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ja uważam za bardzo fajne to, że Inteligo mi samo wysyła następną kartę
    > kodów kiedy dochodzę do połowy aktualnie używanej.

    Ja tez uważam za bardzo fajne, że Nordea mi tak przysyła karty. Tyle, że za
    to nie płacę.

    W przypadku mBanku klienci zapewne pozamawiali list "pod korek" dopóki były
    bezpłatne i po ich całkowitym wykorzystaniu w większości zamierzają przejść
    na hasła SMS. A tu bach, 5 zł "podatku", bo się ktoś w gwiazdki nie wczytał.

  • 17. Data: 2010-08-17 07:21:16
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > były bezpłatne i po ich całkowitym wykorzystaniu w większości zamierzają
    > przejść na hasła SMS. A tu bach, 5 zł "podatku", bo się ktoś w gwiazdki

    DB też mi karty przysyła, ale nie wiem w jakim cyklu, bo te hasła nie są
    jednorazowe...ostatnio jak mi przyslali karte to część haseł jeszcze nie
    zdążyłem zdrapać, ale za to z niektórych korzystałem kilka razy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2010-08-17 13:24:16
    Od: "alacak" <j...@o...pl>

    Witam!

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości grup

    > jak widać nie wszyscy to zauważyli.
    > Co nie zmienia faktu, ze bank mógł to zrobić lepiej.

    Masz racje. Nie kazdy pasjonuje sie toipami i czyta do dechy po kazdej
    zmianie.

    Mnie tez skubneli, sam mam smsy, a zony lista z 2004 roku gdzies zginela,
    zamowilem nowa i 5 zeta :)

    BTW - nowe konto biznesowe w Aliorze i od 01.09. sms platne - idzie nowe?
    Kiedy mBank i reszta?

    Pozdrawiam
    alacak

  • 19. Data: 2010-08-17 15:12:21
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > DB też mi karty przysyła, ale nie wiem w jakim cyklu, bo te hasła nie są
    > jednorazowe...ostatnio jak mi przyslali karte to część haseł jeszcze nie
    > zdążyłem zdrapać, ale za to z niektórych korzystałem kilka razy

    Bo DB karta TAN jest na bodajże 2 lata, a nie na "wyczerpanie". I
    właściwie nie jest to karta kodów jednorazowych tylko... TAN. BTW - co
    to właściwie znaczy?

    --
    Grzexs