  • Data: 2002-01-03 20:21:16
    Temat: Re: Tytuł przelewu :-) [uwaga: crosspost]
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur Gawryszczak" <g...@c...edu.pl.__!__> wrote in message
    news:1161666.hlOV4Wx5bF@phoenix...

    > A tu już piszesz rzeczy intrygujące; czy jest gdzieś wyspecyfikowane co
    > znaczy "możliwy do zweryfikowania dla podmiotów zewnętrznych"?

    Ja to tylko tak sformułowałem.

    Może przykład: tytuł przelewu oznaczasz jako 0xCE+0xQW+1xCK+0xWW (ostatnio
    coś takiego widziałem na poleceniu przelewu wydawnictwa INFOR - zamówieniu
    prenumeraty - cyfry wpisywało się samemu jako liczbę egzemplarzy natomiast
    litery to były skróty tytułów, a "x" oznaczało razy). W tym momencie dla
    urzędu skarbowego nie jest jasne, za co była wpłata, dlatego też nie
    wiadomo, czy płatnik odprowadził właściwy podatek. Dlatego też powinno być
    gdzieś napisane, co te symbole oznaczają (i w rzeczywistości było - na
    drugiej stronie przelewu), aby urząd miał możliwość kontroli. W innym
    przypadku powinno być to sprecyzowane w umowie.

    >Czy jakbym
    > zapłacił np. podatek od posiadania odbiorników RTV (zwany dla niepoznaki
    > abonamentem) z tytułem "Haracz, dzięki któremu mogę codzień legalnie
    > obglądywać ruchomą facjatę Leszka M." to to by było źle czy bardzo
    > niedobrze? A może ktoś poda lepsze przykłady :-)

    tego nie wiem - ale myślę że by się domyślili za co jest wpłata :-)

    Pozdrawiam
    AR