  • Data: 2002-01-04 15:05:16
    Temat: Re: Tytuł przelewu :-)
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl.__!__> szukaj wiadomości tego autora

    Mietek Pietras wrote:

    > Wszystko zgoda ale jest to dla mnie przekonywujacy argument za
    > niecalkowita dowolnoscia, ze bank moze a nawet powinien sie bronic przed
    > posredniczeniem w przekazywaniu takich "korespondencji" z uzyciem ich
    > kanalow informacyjnych, dla Ciebie, rozkoszny Kolego nie?

    [Jeszcze mnie "rozkosznym" nikt wcześniej nie nazwał :-) ]

    Tak sobie myślę, że gdyby np. Poczta Polska zatrudniła kontrolerów na
    swoich kanałach informacyjnych na wypadek, gdybym jakieś bezeceństwa
    wypisywał na pocztówkach z wyjazdów to byłoby to też zgodne z duchem Twojej
    wypowiedzi :-)

    Zdaje się, że zupełnie nie umiem w sobie wzbudzić zaufania do cenzury.

    --
    Pozdrówka,
    Artur Gawryszczak